سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری نوین ۲۱ تا ۲۴ دی در تهران برگزار می شود

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: شنبه 1 دی 1397 | 10:39 ق.ظ
سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری نوین ۲۱ تا ۲۴ دی در تهران برگزار می شود کشاورزنیوز

سومین نمایشگاه بین المللی ماشین الات، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری ۲۱ تا ۲۴ دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی امروز در نشست خبری با اعلام این خبر، هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی کشاورزان و دست اندرکاران با فناوری های نوین داخلی و خارجی در حوزه ماشین آلات کشاورزی و لوازم و تجهیزات آبیاری و توسعه سرمایه گذاری عنوان کرد.

دکتر کامبیز عباسی با بیان این که تا کنون ۱۷۰ شرکت داخلی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، گفت: در نمایشگاه امسال نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، ترکیه و چین آخرین تکنولوژی های روز خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

وی افزود: امسال تعداد شرکت های داخلی در حوزه ماشین آلات و لوازم و تجهیزات آبیاری در این نمایشگاه نسبت به سال قبل ۱۰ تا ۱۲ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با اذعان به این که در شرایط تحریم، هیچ شرکت خارجی در حوزه مکانیزاسیون با ایران قطع ارتباط نکرده است، تصریح کرد: با برگزاری این نمایشگاه، برندهای مطرح و سرمایه گذاری خارجی در ایران حضور پیدا می کنند و زمینه برای سرمایه گذاری های مشترک با شرکت های داخلی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در شرایط تحریم هر چه بیشتر در کنار هم باشیم بهتر می توانیم بر مشکلات فایق آییم.

عباسی در عین حال اظهار داشت: شرکت هایی که در سومین نمایشگاه ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری شرکت می کنند کالاهایشان از استانداردهای لازم برخوردارند و دارای گوهی نامه استاندارد از مرکز توسعه مکانیزاسیون هستند.

وی ادامه داد: امسال ۱۴ کارگاه آموزشی نیز در این نمایشگاه در زمینه های مختلف از جمله مشکلات صنعت ماشین های کشاورزی و آبیاری و استاندارد سازی نیز برگزار می شود.

بنابراین گزارش، سومین نمایشگاه ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری در سالن های ۳۷، Bو ۴۱A و B و ۴۰A نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار