تعیین شعب ویژه حل اختلافات کشاورزان و برداشت‌کنندگان محصولات در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 فروردین 1402 | 09:16 ق.ظ
تعیین شعب ویژه حل اختلافات کشاورزان و برداشت‌کنندگان محصولات در خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان: شعب ویژه حل اختلافات احتمالی کشاورزان با برداشت‌کنندگان محصولات کشاورزی ایجاد می‌شود.
 

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: باتوجه به سابقه وقوع اختلافات میان کشاورزان و کمباین‌داران در فصل برداشت محصولات کشاورزی که موجبات کندی روند برداشت این محصولات می‌شود، ضروری است که در سراسر استان شعب صلحی ویژه در شورا‌های حل اختلاف تعیین شود.
علی دهقانی با اشاره به رتبه ممتاز خوزستان در تولید و برداشت محصولات کشاورزی به‌ویژه جو، گندم وکلزا، افزود:  خوزستان با وجود نعمت‌های بزرگ خدادادی نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی دارد که این امر می‌تواند موجبات تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری در جهت تولید و عدم وابستگی به کشور‌های خارجی را در پی داشته باشند.
وی  با بیان اینکه شورای حل اختلاف براساس رسالت ذاتی خود می‌تواند در موضوعات مختلف ورود کرده و موجبات صلح و سازش را فراهم آورد، ادامه داد: مردم شریف خوزستان همواره در بسط و گسترش صلح و سازش، عفو و گذشت الگو بوده‌اند و به یاری خداوند می‌توانند این فرهنگ پسندیده را گسترش دهند.
رئیس کل دادگستری خوزستان خطاب به رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان، تاکید کرد: هرچه سریعتر مشخصات این شعب ویژه جهت تسهیل در امور در اختیار مدیران مربوطه استانی قرار گیرد.

 
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار