تأمین اعتبار مورد نیاز زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 فروردین 1402 | 09:22 ق.ظ
تأمین اعتبار مورد نیاز زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای : اعتبارات مورد نیاز زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان با مشارکت استانداری این استان تأمین می‌شود.

داریوش امانی در سفر به خوزستان با اشاره به دیدار با استاندار این استان گفت: خوزستان از ظرفیت های خوبی در بخش ترانزیت، جابجایی بار و سفر برخوردار است.

 

وی افزود: با توجه به همجواری این استان با کشور عراق و برخورداری از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، سال گذشته حدود ۵ میلیون تردد از این دو پایانه مرزی به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه خوزستان، این استان نیازمند توجه ویژه به خصوص در بحث زیرساخت‌های جاده‌ای است.

امانی با اشاره به ملاقات با استاندار خوزستان، اظهار کرد: در این دیدار مقرر شد طی تفاهمنامه‌ای بین استانداری خوزستان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اعتبار مورد نیاز زیرساخت جاده‌های مواصلاتی، شریانی، اصلی و راه‌های روستایی تأمین شود.

وی گفت: این اعتبار به‌صورت ۶۰ درصد از محل منابع ملی و ۴۰ درصد از محل منابع استانی تأمین می‌شود تا بتوان زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان بویژه در بخش ایمن سازی محورها، رفع نقاط پرحادثه، نهضت روکش آسفالت در محور‌های اصلی و شریانی و احداث و نگهداری راه‌های روستایی را بهبود بخشید.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین در این دیدار مقرر شد استانداری خوزستان بخشی از اعتبار مورد نیاز نوسازی ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری استان را تأمین کند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار