همکاری برای تولید بیش از یک میلیون تن محصول فولادی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 فروردین 1402 | 09:24 ق.ظ
همکاری برای تولید بیش از یک میلیون تن محصول فولادی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:همکاری همه جانبه برای اجرای سریع طرح فولادسازی این شرکت موجب تکمیل ظرفیت تولید ورق‌های فولادی و تکمیل زنجیره ارزش می‌شود.

علی محمدی  با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری در خصوص مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری در سال‌های اخیر برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت اجرای طرح فولادسازی این شرکت و تحقق ظرفیت اسمی تولید در مجموعه فولاد اکسین انجام شده است و محقق شدن این مهم به رشد چشمگیر تولید برای تحقق شعار مقام معظم رهبری کمک بسیاری خواهد کرد.

 

وی افزود: به منظور عملیاتی شدن برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مسیر اجرای پروژه فولادسازی در شرکت فولاد اکسین خوزستان، کمیته‌ای کارشناسی تشکیل شده تا روند عملیات اجرایی این طرح توسعه تسریع شود و هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

محمدی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغالزایی در استان خوزستان عنوان کرد: اجرای چنین طرحی در مجموعه اکسین علاوه بر بحث اشتغالزایی که موضوع با اهمیتی است، ارزآوری بیشتر و توسعه تجارت خارجی از طریق افزایش صادرات محصولات فولاد اکسین نیز پیگیری و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد اکسین با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری هدفگذاری شده است تا منجر به رشد تولید و تحقق این مهم شود که دستاورد‌هایی از جمله ارزآوری، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و… به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: تحقق ظرفیت اسمی تولید فولاد اکسین خوزستان به بیش از یک میلیون تن محصول در سال به راه‌اندازی طرح فولادسازی وابسته است و تاثیر مستقیمی در رشد تولید کشور خواهد داشت.

محمدی عنوان کرد: در صورتی که مجموعه اکسین بتواند با ظرفیت اسمی تولید داشته باشد، قطعا می‌تواند به عنوان بازوی اقتصادی کشور زمینه‌ساز افزایش تولید و رونق اقتصادی شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاری همه جانبه به منظور اجرای سریعتر طرح فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان علاوه بر تکمیل ظرفیت تولید ورق‌های فولادی و تکمیل زنجیره ارزش، به معنای واقعی تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید را در بر دارد


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار