۵۶ پرونده قضایی قاچاق نفت و گاز در منطقه پخش فرآورده‌های نفتی آبادان تشکیل شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 فروردین 1402 | 11:05 ق.ظ
۵۶ پرونده قضایی قاچاق نفت و گاز در منطقه پخش فرآورده‌های نفتی آبادان تشکیل شد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از کشف و ضبط بیش از ۱۹۴هزار لیتر سوخت قاچاق در این منطقه خبر داد و گفت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون ۵۶ پرونده قاچاق سوخت نفتگاز به مراجع قضایی ارسال شده است.

محمد بنی سعید چهارشنبه اظهارکرد: بیش از ۱۹۴هزارلیتر سوخت قاچاق در چهار شهرستان زیر پوشش این منطقه ، شامل آبادان , خرمشهر، هندیجان وشادگان کشف شده است.

وی افزود: کشف این مقدار سوخت قاچاق با تشکیل تیم‌های نظارتی متشکل از واحد بازرسی، حراست و بسیج منطقه و با همکاری موثر مجموعه نیروی انتظامی صورت گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: نظارت بر چرخه توزیع سوخت به عنوان سرمایه ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آن، از اولویت‌های کاری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به شمار می آید.

بنی سعید ادامه‌داد: محموله های کشف شده در انبارهای نفت آبادان و شهید نوربخش ماهشهر، تخلیه شده است.

 

تامین سوخت مورد نیاز مصارف کشاورزی در آبادان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان از تامین سه میلیون لیتر سوخت برای مصارف کشاورزی در منطقه آبادان خبر داد.

بنی سعید میزان مصرف و توزیع سوخت برای ماشین آلات و تراکتورهای کشاورزهای منطقه در شش ماه گذشته را حدود ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر عنوان کرد و افزود: کشاورزان می توانند از طرق سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) به نشانی اینترنتی Newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

گفتنی است، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که وظیفه تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های آبادان ، خرمشهر، ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، شادگان، امیدیه، هندیجان، آغاجری و اروندکنار را بر عهده دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار