انجام بیش از ۲۰۰ عملیات راهداری در جاده های خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 09:59 ق.ظ
انجام بیش از ۲۰۰ عملیات راهداری در جاده های خوزستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال جاری بیش از ۲۰۰ عملیات راهداری اعم از لکه گیری وچاله پرکنی، نصب و شستشوی تابلو و علایم و گشت زنی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مرتضی بهداروندی شنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهارکرد: در این محدوده زمانی و در زمان اجرای طرح نوروزی امسال، با استقرار ۴۰ اکیپ راهداری در طول محورهای استان، حضور ۱۶۰ نیروی راهدار و بکارگیری ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین، تمرکز عملیات راهداری در ۲ حوزه ایمنی و نگهداری راه ها صورت پذیرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در حوزه نگهداری راه‌ها ۲ هزارو ۵۰۰ مترمربع لکه‌گیری و چاله پرکنی، ۶۰ مترمکعب ریزش برداری و پاکسازی حریم و پارکینگ‌های واقع در طول محورهای مواصلاتی استان اجرا شد.

بهداروندی ادامه داد: در حوزه ایمنی نیز عملیات نصب تعداد ۶ هزار عدد علائم اخباری، انتظامی، پلیس مجازی، چراغ چشمک زن همچنین بازتاب‌های یک و ۲ طرفه در طول محورهای شریانی به ویژه نقاط پرحادثه ، همچنین عملیات احیا و اجرای ۲ هزار کیلومتر خط کشی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین عملیات راهداری در محورهای ورودی استان و نقاط پرتردد و مسافرپذیر ازجمله از محورهای خرمشهر – آبادان ، دزفول ، شوشتر، بهبهان و اندیمشک اجرا شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار