صلح و سازش یک پرونده قتل در ماهشهر به حرمت امام رئوف

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 10:26 ق.ظ
صلح و سازش یک پرونده قتل در ماهشهر به حرمت امام رئوف معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان محمد دانشور بیان کرد: به همت ستاد صبر، اعضای شورای حل اختلاف و وساطت بزرگان و معتمدین، در پویش “به حرمت امام رئوف می‌بخشم” یک فقره پرونده قتل که چندین سال به طول انجامید با پرداخت دیه منتهی به صلح سازش شد. وی ضمن قدردانی از اولیاء دم و […]

معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان محمد دانشور بیان کرد: به همت ستاد صبر، اعضای شورای حل اختلاف و وساطت بزرگان و معتمدین، در پویش “به حرمت امام رئوف می‌بخشم” یک فقره پرونده قتل که چندین سال به طول انجامید با پرداخت دیه منتهی به صلح سازش شد.

وی ضمن قدردانی از اولیاء دم و همچنین تلاش اعضاء شورای حل اختلاف، بزرگان، سران عشایر، معتمدین و خیرین این شهرستان در موضوع این پرونده افزود: افرادی که علاوه بر عفو و بخشش، برای گسترش این اخلاق نیکو قدم برمی‌دارند بدون شک باعث رواج صلح و آرامش در جامعه خواهد شد.

رئیس دادگستری ماهشهر در ادامه گفت: حلاوتی که در عفو و گذشت است در انتقام نیست و اولیای دم با گذشت از قاتل فرزند خود، کار بسیار بزرگ و خدا پسندانه‌ای انجام دادند.

بر اساس اعلام معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان، شوراهای حل اختلاف استان ۹۰ پرونده قصاص نفس طی سال گذشته منتهی به صلح و سازش شد و هم اکنون ۴۵ درصد پرونده‌های قابل سازش در استان خوزستان، به مصالحه می‌انجامد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار