تشکیل بیش از یک هزار پرونده تعزیراتی برای اصناف خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 11:17 ق.ظ
تشکیل بیش از یک هزار پرونده تعزیراتی برای اصناف خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توزیع بیش از ۶ هزار تن انواع کالاهای اساسی با هدف تنظیم بازار در طرح فجر تا فطر خبر داد و گفت: روند توزیع و نظارت بر بازار همچنان ادامه دارد. سید رحمت الله پریچهر  با اشاره به اجرای طرح فجر تا فطر در خوزستان اظهار کرد: در قالب […]

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توزیع بیش از ۶ هزار تن انواع کالاهای اساسی با هدف تنظیم بازار در طرح فجر تا فطر خبر داد و گفت: روند توزیع و نظارت بر بازار همچنان ادامه دارد.

سید رحمت الله پریچهر  با اشاره به اجرای طرح فجر تا فطر در خوزستان اظهار کرد: در قالب این طرح توزیع انواع کالاهای اساسی به منظور تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت مردم و همچنین کنترل و تنظیم بازار برای کلیه اقشار جامعه اجرایی شده است.

وی از توزیع بیش از ۶ هزار تن انواع کالاهای اساسی با هدف تنظیم بازار در طرح فجر تا فطر خبر داد و افزود: روند توزیع و نظارت بر بازار همچنان ادامه دارد.

پریچهر تصریح کرد: در این طرح اقلام اساسی شامل ۲ هزار و ۴۱۴ تن مرغ منجمد، ۲ هزار و ۵۴۵ تن برنج، ۶۹۴ تن گوشت قرمز، ۵۴۸ تن شکر و همچنین دیگر محصولات با قیمت مصوب با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی تاکنون در استان توزیع شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه روند توزیع این کالاها همچنان در استان ادامه دارد، گفت: در طرح فجر تا فطر ۱۰ هزار و ۷۲ مورد بازرسی تاکنون صورت گرفته که در نهایت منجر به تشکیل یک هزار و ۷۲ پرونده تعزیراتی شده است.

وی با بیان اینکه نظارت بر حسن توزیع و رعایت قیمت‌های مصوب، خط قرمز سازمان جهاد کشاورزی است، عنوان کرد: در این زمینه تیم‌های مشترک نظارت و بازرسی به صورت دائم به رصد و پیگیری وضعیت بازار می‌پردازند و بر شرایط کنترل و نظارت کامل دارند.

پریچهر افزود: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن حفظ ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به منظور تامین و توزیع اقلام اساسی موردنیاز، عرضه کالا با رعایت قیمت‌های مصوب را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و در قالب توزیع گروه‌های کالایی متنوع و با کیفیت با کمترین حاشیه سود و حداقل قیمت برای سبد مصرفی خانوارها در سراسر کشور آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار