دیدار مدیر شعب بانک شهر استان با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 11:52 ق.ظ
دیدار مدیر شعب بانک شهر استان با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان سید ابراهیم جانانه مدیر شعب بانک شهر استان خوزستان و هیات همراه با امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دیدار نمودند.   جانانه مدیر امور شعب بانک شهر خوزستان در این دیدار گفت: مایه مباهات است که با شرکتی همچون فولاد خوزستان که در چرخه اقتصادی کشور تاثیر گذار است، همکاری بیشتری داشته باشیم. بانک […]
سید ابراهیم جانانه مدیر شعب بانک شهر استان خوزستان و هیات همراه با امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دیدار نمودند.
 
جانانه مدیر امور شعب بانک شهر خوزستان در این دیدار گفت: مایه مباهات است که با شرکتی همچون فولاد خوزستان که در چرخه اقتصادی کشور تاثیر گذار است، همکاری بیشتری داشته باشیم.
بانک شهر این آمادگی را دارد که تسهیلات و امکاناتی را در اختیار کارکنان فولاد خوزستان قرار دهد.
 
وی افزود: این بانک می‌تواند با در اختیار قرار دادن حساب ارزی و تعامل کارشناسان دو سازمان برای افزایش گردش مالی شرکت فولاد خوزستان همکاری موثری ایفا نماید.
 
علی اصغر مشهدی زاده معاون مالی و اقتصادی فولاد خوزستان گفت: فعالیت شرکت فولاد خوزستان با بانک شهر در مکانیسم فروش به کار گرفته شده است، اگر بازاریابی از سوی بانک شهر افزایش یابد، سهم تبادلات این شرکت با بانک یاد شده افزایش می‌یابد.
 
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این دیدار با تبریک سال نو و ایام ماه مبارک رمضان گفت: شرکت فولاد خوزستان با جامعه آماری ۱۶ هزار نفری کارکنان، دومین تولید کننده بزرگ فولاد در کشور می‌باشد.
 
وی افزود: با افزایش گردش نقدینگی در سال ۱۴۰۱ امیدواریم این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

 

با توجه به شعار سال جاری، تمرکز این شرکت بر توسعه و گسترش پروژه‌های زیرساختی می‌باشد. با وجود مشکلات، در سال گذشته بانک‌های متعددی به شرکت فولاد خوزستان ارائه خدمات نمودند. تولید و فروش داخلی در اواخر سال گذشته افزایش یافته و امیدواریم این روند ادامه دار باشد. در همین راستا بانک ها خصوصا بانک شهر می تواند با تعامل دو سویه خدماتی ارائه نماید و این آمادگی از سوی فولاد خوزستان نیز مهیا است.
 
ابراهیمی اظهار داشت: با پذیرش ال سی بانک شهر و ارائه بسته پیشنهادی خدمات نقدی و غیر نقدی برای شرکت و کارکنان و بازنشستگان، این امکان وجود دارد که زمینه توسعه و گسترش تعاملات با بانک شهر افزایش یابد.
 
گفتنی است، این دیدار روز چهارشنبه ۱۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار