پلمب ۸۶ قلیان سرای متخلف در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 فروردین 1402 | 10:37 ق.ظ
پلمب ۸۶ قلیان سرای متخلف در خوزستان ۸۶ قلیان سرای متخلف در خوزستان از ابتدای امسال تاکنون پلمب شدند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از مهر و موم ۸۶ قلیان سرای متخلف به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

 

سرهنگ محمد حسین محمدوند اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی و با توجه به اینکه برخی قلیان سرا‌ها در سطح استان خوزستان محلی برای تجمع افراد و انجام اعمال خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی و باعث بروز نارضایتی شهروندان از این محل‌ها شده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا پس از هماهنگی با مرجع قضایی در ۲۴ ساعت تعداد ۲۶ واحد قلیان سرا مهر و موم، دو نفر دستگیر و ۲۳۵ جام قلیان نیز جمع‌آوری شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶ واحد قلیان سرا در سطح استان مهر و موم، ۳۰ نفر دستگیر و ۴۰۸ جام قلیان جمع‌آوری شده است، از شهروندان و اصناف خواست که هشدار‌های لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار