تشکیل پرونده تخلف برای ۱۴ شیرینی فروش در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 فروردین 1402 | 08:55 ق.ظ
تشکیل پرونده تخلف برای ۱۴ شیرینی فروش در اهواز مدیرکل استاندارد خوزستان: پرونده تخلف برای ۱۴ شیرینی فروش در اهواز به دلیل کم فروشی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

علی داوودی گفت:  یکی از طرح‌هایی که به تازگی در دستور کار اداره استاندارد قرار گرفته مقابله با کم فروشی است که در این راستا بازرسان استاندارد با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی ضمن هشدار به شیرینی فروشی‌ها در استان درخصوص خالص فروشی افزود: یکی از مواردی که مدنظر این دستگاه نظارتی است نحوه فروش شیرینی در شیرینی فروشی‌ها و محاسبه نکردن وزن جعبه در قیمت شیرینی است.

مدیرکل استاندارد خوزستان ادامه داد: با توجه به اجباری بودن استاندارد ملی ۱۶۳۸۱ تحت عنوان کمیت در فرآورده‌های پیش بسته بندی، این اداره کل به منظور صیانت از حقوق مردم تمامی محصولات واحد‌های تولیدی و توزیعی و خدماتی را علاوه بر کنترل استاندارد کیفی، بهداشت و سلامت از نظر کمی مورد آزمون و بررسی قرار داده و درصورت مشاهده کم فروشی پرونده واحد‌های متخلف را به مراجع قضایی ارجاع می‌دهد.

داودی گفت:  با توجه به بازرسی در قالب گشت مشترک با نماینده اداره کل تعزیرات حکومتی از واحد‌های صنفی شیرینی فروش متاسفانه مشاهده شد اغلب آن‌ها وزن جعبه را با قیمت شیرینی محاسبه کرده‌اند که با توجه به استاندارد ملی شماره ۱۶۳۸۱ مصداق کم فروشی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار