ساخت کارخانجات ذوب و ریخته گری در شرکت فولاد اکسین خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 26 فروردین 1402 | 08:38 ق.ظ
ساخت کارخانجات ذوب و ریخته گری در شرکت فولاد اکسین خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ساخت کارخانجات ذوب و ریخته گری را از مهم ترین برنامه های امسال این شرکت عنوان کرد.

علی محمدی به توان شرکت فولاد اکسین خوزستان در تولید محصولات وارداتی برای مصارف صنایع داخلی به دلیل بهره مندی تکنولوژی بروز در زمینه نورد ورق‌های فولادی عریض اشاره کرد و گفت: با کار‌هایی که پیش از این جهت اجرای طرح فولادسازی و ضرورت آن انجام شد، در ماه‌های اخیر با حمایت‌های همه جانبه سهامداران و کار‌های خوبی که از سوی این مجموعه انجام شده، پس از ماه مبارک رمضان این طرح کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: ساخت کارخانجات ذوب و ریخته گری و احیاء مستقیم جهت پایداری در تأمین مواد اولیه کارخانه نورد، صرفه جویی در هزینه‌های تولید و اشتغالزایی جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت برای امسال است.

آقای محمدی می‌گوید: ساخت این کارخانجات رشد کمی و کیفی تولیدات شرکت فولاد اکسین را به دنیال خواهد داشت، ضمن اینکه می‌توانیم ظرفیت خالی را برطرف و با همه ظرفیت ورق‌های فولادی عریض با تنوع بیشتر برای تأمین نیاز بازار تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: در حوزه فروش محصولات نیز تنوع در بازار‌ها و همچنین محصولات تولیدی در دستور کار قرار خواهد گرفت، همچنین تولید ورق‌های API برای طرح‌های نفت و گاز که با بهره برداری از کارخانه فولادسازی با شرایط بسیار بهینه تری نیز انجام می‌گیرد، تأمین حداکثری طرح‌ها و بازار داخلی کشور جهت محقق شدن شعار سال، تنوع بخشی به بازار‌های داخلی و خارجی و تولید ورق‌های جدید و متنوع برای تأمین نیاز صنایع مختلف کشور از اولویت‌های این شرکت در سال مهار تورم و رشد تولید محسوب می‌شود.

به گفته آقای محمدی؛ مجموعه مدیریتی شرکت فولاد اکسین در کنار طرح‌های توسعه ای، نگاه ویژه‌ای به کارکنان به عنوان مهم‌ترین منابع سازمان دارد تا زمینه برای بهبود فرآیند‌ها و در نتیجه رشد بهره وری شرکت مهیا شود، متخصصان جوان این مجموعه با وجود دسترسی نداشتن به تکنولوژی تولید برخی محصولات راهبردی، توانستند این محصولات را تولید کنند و اکسین را به نقطه‌ای برسانند که مورد توجه صنایع راهبردی کشور قرار گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار