ایتام و نیازمندان خوزستان زیر بال‌های نیکوکاران بی نام و نشان

تاریخ انتشار: شنبه 26 فروردین 1402 | 12:04 ب.ظ
ایتام و نیازمندان خوزستان زیر بال‌های نیکوکاران بی نام و نشان گروهی از خیران در استان خوزستان به صورت گمنام علاوه بر ارائه خدمات درمانی و اهدای بسته‌های معیشتی، ایتام را حمایت می‌کنند.

شاهرخ صبوری گفت: حدود ۷ سال قبل باتوجه به شرایط خانواده‌های محروم و کمتر برخودار که شناسایی شده بودند، تصمیم گرفتم نیاز‌های آن‌ها را با مشارکت و همدلی دیگران تامین کنم.

وی گروه خیریه را متشکل از یک منبع مالی و یک منبع خدماتی-اجرایی عنوان کرد و افزود: تعداد افرادی که منابع مالی را تامین می‌کنند، محدود است، ولی تعداد افراد گروه بسته بندی و توزیع کننده خدمات ۵۰ نفر است و عمدتا شناسایی نشده اند و با سرگروه‌ها در ارتباط هستیم، بطوریکه از طریق واسطه ها، مشکلات ایتام و نیازمندان را رصد و بسته‌های معیشتی، آموزشی، بهداشتی و… را توزیع می‌کنند.

آقای صبوری اهدای ماهانه ۲۴۰ بسته معیشتی شامل؛ یک کیسه برنج، رب گوجه، حبوبات و… به خانواده‌های زیر پوشش را از جمله فعالیت‌های برشمرد و ادامه داد: در زمینه آموزشی، درمانی، کمک هزینه تحصیلی و… نیز خدماتی به افراد کمتر برخوردار ارائه می‌شود که ارائه خدمات پرستاری و تامین دارو به بیماران مبتلا به کرونا، از جمله این موارد محسوب می‌شود.

نیکوکار خوزستانی به قربانی روزانه گوسفند و توزیع گوشت گرم به عنوان دیگر فعالیت‌های خداپسندانه اشاره و اضافه کرد: حدود ۳۰۰ خانواده نیازمند به صورت مستقیم زیر پوشش قرار دارند که حدود ۷۰ درصد آن‌ها ایتام هستند و به عنوان فرزندان خود به آن‌ها خدمت می‌کنیم و از هیچ تلاشی برای تامین نیاز‌های آن‌ها دریغ نخواهیم کرد.

وی هدف از انجام کار‌های خیر را جهاد در راه خدا، گره گشایی از مشکلات نیازمندان، آرامش در زندگی و خوب شدن حال دلمان عنوان و اضافه کرد: توصیه می‌شود کسانیکه تمایل دارند در کار‌های خیر مشارکت داشته باشند، از همین امروز با منابع مالی هرچند اندک، با امید به خداوند و جلب رضایت پروردگار نیکوکاری را آغاز کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار