بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اهواز تصویب شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 فروردین 1402 | 11:15 ق.ظ
بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اهواز تصویب شد نایب رئیس شورای شهر اهواز از تصویب بودجه ۸ هزار و ۳۰۰ میلیاردی امسال شهرداری اهواز خبر داد. حجت‌الله زارع‌زاده، با اشاره به آخرین وضعیت روند بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اهواز اظهار کرد: بررسی بودجه ۱۴۰۲ به جز پروژه‌های سرمایه‌گذاری، با ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به تصویب اعضای شورای شهر رسیده و برای […]

نایب رئیس شورای شهر اهواز از تصویب بودجه ۸ هزار و ۳۰۰ میلیاردی امسال شهرداری اهواز خبر داد.

حجت‌الله زارع‌زاده، با اشاره به آخرین وضعیت روند بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اهواز اظهار کرد: بررسی بودجه ۱۴۰۲ به جز پروژه‌های سرمایه‌گذاری، با ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به تصویب اعضای شورای شهر رسیده و برای تایید نهایی برای فرمانداری اهواز ارسال شده است که باید در کمیته تلفیق بررسی و پس از تایید، برای اجرا ابلاغ شود.

وی افزود: در بودجه امسال پروژه‌های سرمایه‌گذاری از کل بودجه تفکیک شده است؛ با توجه به اینکه زمانی که یک قرارداد سرمایه‌گذاری منعقد می‌شود، خروجی آن در سال‌های بعدی مشخص می‌شود یعنی ممکن است کاری امسال اجرا شود اما نتیجه آن دو سال بعد حاصل شود و نمی‌توان در همان سال آن را به عنوان منبع درآمدی حساب کرد، در نتیجه انحراف ذهنی در خصوص بودجه پیش می‌آید بنابراین پروژه‌های سرمایه‌گذاری را از کل بودجه جدا کرده‌ایم.

نایب رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری اهواز ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که حدود ۹۰ درصد آن محقق شد که این میزان، کم سابقه بود.

زارع‌زاده عنوان کرد: تلاش بر این است که امسال صد در صد بودجه محقق شود؛ ظرفیت‌های آن موجود است و تلاش جمعی بدنه شهرداری و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی را می‌طلبد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار