از پروژه فاضلاب اهواز چه خبر؟

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 فروردین 1402 | 09:05 ق.ظ
از پروژه فاضلاب اهواز چه خبر؟ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: پروژه فاضلاب اهواز در یک سال گذشته معادل ۲۳ سال پیشرفت فیزیکی داشته و از ۳۱ درصد به ۵۴ درصد رسیده است. محمدرضا کرمی نژاد، با اشاره به آخرین اقدامات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص روند تکمیلی پروژه فاضلاب اهواز از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: پروژه فاضلاب اهواز در یک سال گذشته معادل ۲۳ سال پیشرفت فیزیکی داشته و از ۳۱ درصد به ۵۴ درصد رسیده است.

محمدرضا کرمی نژاد، با اشاره به آخرین اقدامات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص روند تکمیلی پروژه فاضلاب اهواز از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و توجه و عزم این دولت برای حل مشکلات چندین ساله فاضلاب اهواز که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری هم بود در مجموعه آب و فاضلاب برای سرعت بخشیدن به این پروژه شبانه‌روز تلاش کردیم تا فاضلابی که سال‌ها زیر پای مردم بود را در فاز اول جمع‌آوری کنیم و روند اجرایی پروژه برای مردم اهواز قابل لمس باشد.

وی افزود: اولویت‌های اول در اجرای پروژه فاضلاب به دلیل وسعت این کلانشهر و کوتاه شدن مدت قرارداد این پروژه ساماندهی نقاط ریزشی، جمع‌آوری فاضلاب از زیر پای مردم و اجرای خطوط اصلی بود که طبق برنامه تا پایان سال ۱۴۰۱ روند اجرایی پروژه قابل قبول بود و توانستیم به نقطه مطلوب از اجرای پروژه فاضلاب برسیم.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: با اقدامات اساسی انجام‌شده از ۳ هزار نقطه پس‌زدگی فاضلاب در کلانشهر اهواز اکنون فقط با پس‌زدگی‌های موردی مواجه هستیم و امسال مردم ثمره کار اساسی پروژه فاضلاب اهواز را مشاهده خواهند کرد.

کرمی نژاد عنوان کرد: پیشرفت کلی طرح از سال ۱۳۷۲ (شروع پروژه‌های اجرایی) تا سال ۱۴۰۰ برابر ۳۱ درصد بوده که طی یک سال گذشته، از سال ۱۴۰۰ تاکنون، براساس دستور رییس جمهور و حمایت و پیگیری‌های وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با تشکیل ۲۰۰ جبهه اجرایی در سطوح کلانشهر اهواز پیشرفت فیزیکی طرح جامع از ۳۱ درصد به ۵۴ درصد رسیده است؛ این میزان کار طی یکسال اخیر، معادل ۲۳ سال کار انجام شده در اجرای پروژه فاضلاب اهواز بود که به صورت جهادی کار شد.

کرمی نژاد افزود: در حال حاضر ۱۵۴ جبهه کاری شامل ۱۶ شفت، ۳ اورهال ایستگاه پمپاژ و ۴۸ جبهه لوله گذاری در خطوط اصلی و اجرای آسفالت و ۱۱ احداث ایستگاه پمپاژ و ۴ جبهه میکروتونلینگ، ۸ جبهه مربوط به پروژه‌های قرارگاه و ۶۸ جبهه کاری مربوط به پیمانکاران توسعه و اصلاح شبکه در حال کار برای تکمیل پروژه فاضلاب اهواز هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه فاضلاب در ۷۰۰ خیابان اهواز طی یک سال گذشته انجام شد که از مجموع این اقدامات ۹۶ خیابان عملیات آسفالت آن‌ها انجام نشده بود و در دو ماه گذشته در حال آسفالت این خیابان‌ها بودیم.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار