فعالیت ۱۵۲ مرکز خرید گندم و کلزا در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 فروردین 1402 | 09:53 ق.ظ
فعالیت ۱۵۲ مرکز خرید گندم و کلزا در خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان : ۱۰۶ مرکز خرید گندم و ۴۶ مرکز خرید کلزا برای رفاه حال کشاورزان در استان آماده سازی و فعال می‌شود.

امید جهان نژادیان در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم و کلزا در شهرستان هندیجان گفت :روند برداشت و خرید گندم در خوزستان رو به افزایش است.

 

وی گفت: در روز‌های آتی خرید گسترده گندم و کلزا در خوزستان آغاز خواهد شد که در این راستا دستورالعمل‌ها و مقررات لازم برای آمادگی هر چه بیشتر برای خرید این محصولات به مراکز خرید ابلاغ شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: در سال جاری ۱۰۶ مرکز خرید گندم و ۴۶ مرکز خرید کلزا برای رفاه حال کشاورزان استان با هدف کنترل ترافیک و افزایش سرعت و دقت در تحویل محصولات کشاورزی در استان آماده سازی و فعال شده است.

جهان نژادیان ضمن تشریح قوانین و مقررات خرید گندم در مراکز بیان کرد: همه مراکز خرید استان دارای آزمایشگاه مجهز، تجهیزات نمونه برداری و رطوبت سنج بوده تا علاوه بر جلوگیری از تضییع حقوق کشاورزان بتوانیم گندم خوب و باکیفیت را وارد چرخه تولید کنیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه این اداره کل به عنوان متولی خرید و مدیریت تعاون روستایی استان به عنوان مباشر موظف محصولات کشاورزان استان را دانه دانه با افتخار خریداری کنند، گفت: از کشاورزان عزیز تقاضا می‌شود محصول خود را در شرایط ایده آل برداشت کرده و از برداشت زود هنگام محصول با رطوبت بالا خودداری کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار