شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل خوزستان درحال انجام است

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 فروردین 1402 | 10:29 ق.ظ
شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل خوزستان درحال انجام است مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل استان در حال اجرا است.

مسعود حمیدی نژاد نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی بیان کرد: برلی اجرای عدالت آموزشی و پوشش حداکثری جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل این طرح در دست اجرا است.

وی گفت: برای اجرای این طرح دستگاه های مختلفی از جمله ثبت احوال، دانشگاه، ثبت اسناد همکاری دارند تا برای شناسایی این دانش آموزان دقت بیشتری شود.

حمیدی نژاد در ادامه با بیان اینکه طرح شهید محمودوند بستر بسیار خوبی برای تحقق عدالت آموزشی در استان است افزود: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی می تواند با استفاده از ظرفیت های خود به آموزش و پرورش در جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل کمک کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: یکی از راهبردهای اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان در راستای مبارزه با بی سوادی و بازماندگی از تحصیل اجرای طرح جذب کودکان بازمانده از تحصیل است و این امر زمینه ساز رشد شاخص پوشش تحصیلی و آموزش کیفی در سطح مدارس استان است.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده در سال تحصیلی جدید ۱۱۴ دانش آموز بازمانده از تحصیل پایه اول در استان ثبت نام کنند گفت: طرح جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل برای پنجمین سال نیز در حال اجرا است.

براساس آخرین آمار اعلام شده ۱۴ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار