پیام تبریک شهردار اهواز بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

تاریخ انتشار: شنبه 2 اردیبهشت 1402 | 13:40 ب.ظ
پیام تبریک شهردار اهواز بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ هلال فطر طلوع کرد و شمیم دل انگیز رحمت الهی در سراسر گیتی پیچید. شکوفه های جهاد با نفس در جان مؤمنان روزه دار شکفته شد و سروشِ الهی رسیدن عید بندگی و غفران الهی […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ

هلال فطر طلوع کرد و شمیم دل انگیز رحمت الهی در سراسر گیتی پیچید. شکوفه های جهاد با نفس در جان مؤمنان روزه دار شکفته شد و سروشِ الهی رسیدن عید بندگی و غفران الهی را بشارت داد.

فطر، هنگامه بارش رحمت الهی بر دل های بندگان پرهیزگار است. لحظه چیدن میوه‌های شاداب استجابت دعا …
اینک پس از یک ماه میهمانی بر خوان کرم حضرت دوست می نشینیم و با اقامه نماز عید، ادب بندگی بجای می آوریم.

امید که رمضان با سحرها و افطارهایش، با شبهای قدر و مناجاتش از ما آدمی نو ساخته باشد و توانسته باشیم از موهبت های این ماه پُر برکت برای تعالی حیات مان بهره لازم را بُرده باشیم.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید فطر عید بندگی و عبودیت را خدمت مردم شهید پرور استان خوزستان و بویژه مردم شریف اهواز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال مسئلت دارم تندرستی، سعادت، عمر با عزت و بهترین سرنوشت را برای همه بندگان صالح خویش مُقدر فرماید و همواره ما را در راه بندگی و خدمت به خلق یاری نماید.

رضا امینی
شهردار اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار