دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب شهری در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 10:07 ق.ظ
دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب شهری در اهواز با تلاش ماموران پلیس، سارق دریچه‌های فاضلاب شهری در اهواز به دام افتاد.

فرمانده انتظامی اهواز گت: در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب شهری در سطح شهراهواز، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ حسین زلقی افزود: ماموران گشت کلانتری ۲۴ اهواز با گشت زنی هدفمند و فعال یک نفر سارق در حین سرقت دریچه فاضلاب شهری دستگیر و خودرو بکار رفته در سرقت از نوع سواری پراید سفید رنگ توقیف و در بازرسی از خودرو تعداد ۶ عدد دریچه فاضلاب شهری کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد:این متهم در تحقیقات پلیس در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب شهری اعتراف و پس از دعوت از نماینده حقوقی آبفا  و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم است و پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.
 
سرهنگ زلقی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار