راه اندازی سامانه ۱۱۱ برای ثبت مطالبات خوزستانی‌ها از دولت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 11:07 ق.ظ
راه اندازی سامانه ۱۱۱ برای ثبت مطالبات خوزستانی‌ها از دولت به منظور انعکاس سخنان و درخواست‌های مردم خوزستان از رییس جمهور و هیئت دولت سامانه تلفنی ۱۱۱ در اهواز راه اندازی شد.

استاندار خوزستان با اشاره به استقرار نمایندگان ادارات مختلف استان در مرکز سامانه تلفنی ۱۱۱ برای رسیدگی به درخواست‌های مردم از رییس جمهور گفت: در سایر دستگاه‌های استان نیز نمایندگانی از سوی وزارتخانه‌های مختلف برای رسیدگی حضوری به مطالبات مردم مستقر شده اند.

علی اکبر حسینی محراب افزود: مردم میتوانند برای ارائه مطالبات خود به صورت تلفنی با سامانه ۱۱۱ تماس بگیرند یا حضوری به محل اعلام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

و‌ی گفت: درخواست مطرح شده از طریق سامانه ۱۱۱ پس از ثبت و طبقه بندی، به دفتر ریاست جمهوری، استانداری و وزارتخانه‌های مرتبط تحویل داده می‌شود و مردم پس از دریافت کد رهگیری می‌توانند از نتایج رسیدگی به مطالبات خود مطلع شوند.

استاندار خوزستان تاکید کرد : فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان می‌توانند از امروز تا جمعه هشتم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ به میز‌های تخصصی نمایندگان وزرای مربوطه که در ادارات مستقر هستند برای پیگیری فعالیت‌ها و طرح مطالبات خود مراجعه کنند.

حسینی محراب افزود: فعالیت سامانه تلفنی ۱۱۱ از امروز تا جمعه در ساعات ۸ تا ۲۱:۳۰ برای پاسخگویی به مطالبات مردمی ادامه دارد و درخواست‌های مردم در این سامانه ثبت می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار