۴ مخزن ذخیره‌سازی قیر در آبادان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 11:27 ق.ظ
۴ مخزن ذخیره‌سازی قیر در آبادان به بهره‌برداری رسید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۴ مخزن انباشت قیر در کارخانه شرکت نفت پاسارگاد آبادان به بهره‌برداری رسید. امروز، ۶ اردیبهشت ماه با حضور صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۴ مخزن انباشت قیر در کارخانه شرکت نفت پاسارگاد آبادان به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایسنا، مخازن ذخیره سازی قیر […]

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۴ مخزن انباشت قیر در کارخانه شرکت نفت پاسارگاد آبادان به بهره‌برداری رسید.

امروز، ۶ اردیبهشت ماه با حضور صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۴ مخزن انباشت قیر در کارخانه شرکت نفت پاسارگاد آبادان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، مخازن ذخیره سازی قیر کارخانه شرکت نفت پاسارگاد آبادان امکان ذخیره سازی ۲۰ هزار تن قیر این واحد را در چهار مخزن پنج هزار تنی فراهم کرده است.

احداث مخازن ذخیره‌سازی قیر پس از یک وقفه چند ساله از خردادماه ۱۴۰۱ آغاز شد و برای احداث این چهار مخزن یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و با بهره‌برداری از آن‌ها امکان ذخیره سازی قیر در این کارخانه به ۳۵ هزار تن رسید.

حدود ۸۸ درصد از تجهیزات بکار رفته در این طرح ساخت داخل است که با بهره‌برداری از این چهار مخازن، امکان پهلوگیری و صادرات از پایانه صادراتی بندر ماهشهر ۳۵ هزار تن افزایش یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار