نصب ۲۵۰۰ چراغ روشنایی هوشمند در معابر اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 11:52 ق.ظ
نصب ۲۵۰۰ چراغ روشنایی هوشمند در معابر اهواز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: جهت کمک به زیبایی سازی مبلمان شهری و افزایش ضریب امنیت عمومی ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کله چراغ روشنایی در معابر کلانشهر اهواز نصب شد. عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: تعداد ۲۵۰۰ دستگاه کله چراغ روشنایی LED در معابر اصلی کلانشهر اهواز با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال نصب […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: جهت کمک به زیبایی سازی مبلمان شهری و افزایش ضریب امنیت عمومی ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کله چراغ روشنایی در معابر کلانشهر اهواز نصب شد.

عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: تعداد ۲۵۰۰ دستگاه کله چراغ روشنایی LED در معابر اصلی کلانشهر اهواز با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال نصب و آماده بهره‌برداری شد.

وی افزود: با توجه به شرایط هوای گرم منطقه و اهمیت استفاده از خنکی شب جهت تفریح و سفرهای درون شهری، توجه به بهبود شبکه روشنایی معابر با حفظ پروتکل‌های زیست محیطی و زیباسازی مبلمان شهری همواره در دستور کار قرار دارد.

شیاری بیان کرد: این سیستم روشنائی در قالب ۱۲ فاز اجرایی شده است و این پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خوزستان به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به سایر اقدامات در حال انجام و نتایج اجرای این سیستم هوشمند روشنایی گفت: یکی دیگر از پروژه‌های در حال انجام هوشمندسازی شبکه روشنایی معابر کلانشهر اهواز، راه‌اندازی سیستم فرمان‌پذیری و کنترل‌پذیری از راه دور و تنظیم شدت و میزان نور در زمان و مکان‌های مختلف است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار