قدردان همه کسانی هستیم که با دلسوزی هفت‌تپه را در مدار تولید حفظ کردند/سنگ‌تمام کارگران هفت‌تپه در استقبال از رییس‌جمهور؛خوبی‌های آیت‌الله رئیسی در حق هفت‌تپه را از یاد نمی‌بریم

تاریخ انتشار: شنبه 9 اردیبهشت 1402 | 09:14 ق.ظ
قدردان همه کسانی هستیم که با دلسوزی هفت‌تپه را در مدار تولید حفظ کردند/سنگ‌تمام کارگران هفت‌تپه در استقبال از رییس‌جمهور؛خوبی‌های آیت‌الله رئیسی در حق هفت‌تپه را از یاد نمی‌بریم رئیس جمهور با حضور در جمع کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، با قدردانی از همّت و تلاش همه کارگران و مدیرانی که با دلسوزی این شرکت را به مدار تولید بازگرداندند، از پیگیری طرح‌های توسعه این مجموعه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال خبر داد.

رئیس جمهور با حضور در جمع کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، با قدردانی از همّت و تلاش همه کارگران و مدیرانی که با دلسوزی این شرکت را به مدار تولید بازگرداندند، از پیگیری طرح‌های توسعه این مجموعه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال خبر داد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنجشنبه (هفتم اردیبهشت ماه) در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به خوزستان، پس از افتتاح خط دوم قطار اندیمشک-اهواز و در مسیر بازگشت از این خط ریلی هنگامی که از حضور کارگران شرکت هفت‌تپه در ایستگاه این منطقه مطلع شد، دستور توقف قطار را صادر کرد و با حضور در میان کارگران، با آنان به گفتگو پرداخت.

رئیس جمهور و هیئت دولت در ادامه، با همراهی دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و در میان استقبال گرم کارگران، به کشت و صنعت هفت‌تپه رفت و از نزدیک در جریان روند توسعه این واحد نیشکری و مطالبات کارگران قرار گرفت.

در این دیدار، آیت‌الله رئیسی با قدردانی از همه کارگران، مدیران و کسانی که با دلسوزی تلاش کردند مجموعه نیشکر هفت‌تپه متوقف و تعطیل نشده و در مدار تولید باقی بماند، گفت، وضعیت کلی شرکت هفت‌تپه با توجه به چالش‌های سالیان اخیر، با کمک خود شما کارگران رو‌به‌رشد و پیشرفت بوده و امروز علاوه بر بهبود وضعیت مدیریتی، شرکت در مدار تولید قرار گرفته و حجم تولیدات آن افزایش نیز یافته است.

دکتر رئیسی با بیان اینکه کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه امروز علاوه بر بهبود وضعیت مدیریتی، در مدار تولید قرار گرفته و حجم تولیدات آن افزایش یافته است، گفت: شرکت نیشکر هفت‌تپه زمینه و ظرفیت خوبی برای توسعه، ایجاد اشتغال و افزایش تولید دارد و با توجه به این مهم طرح‌های توسعه شرکت هفت‌تپه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در منطقه پیگیری خواهند شد تا به رفع مشکلات بیکاری منطقه نیز کمک کند.

استقبال گرم کارگران هفت‌تپه از آیت‌الله رئیسی

در دیدار آیت‌الله رئیسی از هفت‌تپه، استقبال کارگران بی‌نظیر بود و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. کارگران هفت‌تپه به دلیل تلاش و همت رییس‌جمهور در بازگرداندن رونق به این واحد نیشکری قدردانی کردند و با «یزله» و پایکوبی، به استقبال از او رفتند.

در همین زمینه، محمد خنیفر یکی از کارگر هفت‌تپه در مصاحبه‌ای با خبرگزاری دولت، استقبال گرم کارگران هفت‌تپه از رئیس دولت مردمی را اینگونه تشریح کرد: در خوزستان مراسمی داریم به نام یزله که نوعی پایکوبی عربی است، به این صورت که شعری در وصف و قدردانی از خوانده می‌شود و سایر حاضران پایکوبی می‌کنند، به این‌مراسم پایکوبی عربی می‌گویند، کارگران هفت تپه با این پایکوبی به استقبال رئیس دولت سیزدهم رفتند.

خنیفر در ادامه می‌گوید: هیچ‌گاه خوبی‌های آیت‌الله رئیسی در حق هفت‌تپه‌ای‌ها را از یاد نخواهیم برد؛ آیت‌الله رئیسی در زمان ریاست در دستگاه قضایی، پرونده هفت تپه را به سرانجام رساندند و در زمان قوه مجریه هم این شرکت را به دست اهلش سپردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، یکی از مطالبات کارگران هفت‌تپه، انتقال کامل مالکیت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر بود که آیت‌الله رئیسی وعده پیگیری این مطالبه را در دولت سیزدهم داد و مطرح کرد برای این‌مطالبه کارگروهی شکل گرفته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار