بازدید رئیس جمهور از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 9 اردیبهشت 1402 | 09:25 ق.ظ
بازدید رئیس جمهور از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان رئیس جمهور به منظور بررسی آخرین وضعیت منابع آبی استان خوزستان از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان بازدید کرد.

“سید ابراهیم رئیسی” به منظور بررسی آخرین وضعیت منابع آبی، نیروگاه های برق آبی استان خوزستان، طرح آبرسانی غدیر و تقدیر از تلاش های مجموعه صنعت آب و برق از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان بازدید کرد.

“عباس صدریان فر” مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان نیز ضمن ارائه آخرین گزارش وضعیت منابع آبی استان، به ارائه توضیحاتی در مورد تامین آب کشت های فصلی، طرح آبرسانی غدیر و آمادگی نیروگاه های برق آبی خوزستان برای کمک به عبور بدون خاموشی در پیک تابستان پیش رو پرداخت.

در این بازدید “علی اکبر محرابیان” وزیر نیرو، رئیس جمهور را همراهی کرد.

گفتنی است رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان به منظور مدیریت بهم پیوسته و دانش محور آب و انرژی و جهت ایجاد زمینه پیاده سازی حکمرانی آب، بعنوان پایلوت رصد خانه ملی آب ایران تشکیل شده است.

در این رصدخانه داده های جمع آوری شده توسط شبکه های سنجشی در ۳۱۰ نقطه در محدوده استان خوزستان و ۸ استان بالادست ، پس از صحت سنجی در قالب داشبوردهای مدیریتی نمایش داده می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار