کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط دریابانان خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 | 08:48 ق.ظ
کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط دریابانان خوزستان با تلاش دریابانان خوزستانی، هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی استان توقیف شد.

 جانشین مرزبانی  خوزستان گفت:  در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی  از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله سوخت از آب‌های کشور و فروش به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس اطلاع  و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ منصور رضا عزیزی افزود:   ماموران با اعزام به موقع به محل و طی عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند شناور صیادی را هنگام خروج از آب‌های داخلی کشور متوقف و در بازرسی از آن ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل که در مخازن شناور‌ها جاساز شده بود کشف کنند.
وی در ادامه با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این رابطه بیان کرد: شناور‌  توقیف شده به بهانه فعالیت تجاری اقدام به سوخت گیری و روانه دریا شده بودند ولی مسیر خود را به محل فروش و تبادل سوخت منحرف کرده که با هوشیاری دریابانان ماهشهر متوقف شد.
 جانشین مرزبانی خوزستان بیان کرد:  محموله‌ی کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار