آغاز فعالیت خط آبی بندر آبادان – سیبه عراق در خردادماه

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 | 09:01 ق.ظ
آغاز فعالیت خط آبی بندر آبادان – سیبه عراق در خردادماه نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت خط آبی بندر آبادن – سیبه عراق در خردادماه خبر داد و گفت: مشکلی برای فعالیت این خط آبی وجود ندارد. سید محمد مولوی، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که در طول یکسال گذشته از سوی مسئولان مختلف انجام شده است، اکنون با رفع همه […]

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت خط آبی بندر آبادن – سیبه عراق در خردادماه خبر داد و گفت: مشکلی برای فعالیت این خط آبی وجود ندارد.

سید محمد مولوی، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که در طول یکسال گذشته از سوی مسئولان مختلف انجام شده است، اکنون با رفع همه موانع به زودی و در خردادماه شاهد راه‌اندازی خط آبی بندر آبادان – سیبه عراق خواهیم بود.

وی افزود: در روزهای گذشته آخرین مذاکرات و هماهنگی‌ها میان طرف ایرانی و عراقی انجام شده است و با توجه قول‌های داده شده از خردادماه مشکلی برای فعالیت این خط آبی وجود ندارد.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده از سوی ایران هیچ مانعی وجود ندارد و همه اقدامات لازم انجام شده است.

مولوی عنوان کرد: راه‌اندازی این خط آبی موجب توسعه اقتصادی در دو سوی مرز و همچنین رونق مراودات تجاری میان ایران و عراق خواهد شد.

وی افزود: همچنین از دیگر اهداف راه‌اندازی این خط آبی می‌توان به افزایش تجارت و بازرگانی، گردشگری، تاکسی آبی و تقویت ترانزیت دریایی در جنوب غرب ایران اشاره کرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار