مطالعات سطح یک بازآفرینی شهری اهواز تصویب شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 | 08:03 ق.ظ
مطالعات سطح یک بازآفرینی شهری اهواز تصویب شد معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز از تصویب مطالعات سطح یک بازآفرینی شهری در ستاد بازآفرینی شهری خبر داد. هدایت اله زارع زاده در حاشیه جلسه ستاد بازآفرینی شهری، ضمن اعلام این خبر افزود: جمع بندی جلسات کارشناسی و تصویب این مطالعات در جلسه اخیر ستاد بازآفرینی شهری با حضور آقایان امینی شهردار محترم اهواز، […]
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز از تصویب مطالعات سطح یک بازآفرینی شهری در ستاد بازآفرینی شهری خبر داد.

هدایت اله زارع زاده در حاشیه جلسه ستاد بازآفرینی شهری، ضمن اعلام این خبر افزود: جمع بندی جلسات کارشناسی و تصویب این مطالعات در جلسه اخیر ستاد بازآفرینی شهری با حضور آقایان امینی شهردار محترم اهواز، خانچی معاون محترم هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان و محمودی ریاست محترم شورای اسلامی شهر، کهوازی مدیرعامل محترم سازمان بهسازی و نوسازی و معاون محترم بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان صورت پذیرفت.

معاون شهردار اهواز ادامه داد: یکی از تکالیف مدیریت شهری، انجام و بروز رسانی مطالعات بازآفرینی شهری است که در ۲ دهه اخیر انجام نشده بود.

زارع زاده با اشاره به اهمیت مطالعات بازآفرینی شهری اظهار کرد: در این مطالعات چالش ها و موانع مورد بررسی قرار گرفته و با ارائه راهکارهای مناسب مبنای سیاست گذاری و تصمیم گیری صحیح در زمینه بافت های ناکارآمد شهری اعم از بافتهای فرسوده، سکونت گاههای غیررسمی، بافتهای تاریخی و صدور مجوز ساخت و ساز می شود.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم مطالعات بازآفرینی شهری که قرارداد آن در حال انعقاد است، جزییات اقدامات بایسته در مناطق دارای بافتهای ناکارآمد، نحوه تعامل دستگاهها و برنامه اقدام مشترک تدوین و مشخص می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز ابراز امیدواری کرد: مطالعات بازآفرینی شهری سبب توسعه ساخت و ساز ایمن و ارزان و در نهایت مشوقی برای شهروندان و سازندگان مسکن شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار