آرامش و امنیت مردم، خط قرمز پلیس است

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 | 09:27 ق.ظ
آرامش و امنیت مردم، خط قرمز پلیس است فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع نظم و امنیت “سعید ربیعی” گفت: همیشه و همه حال آرامش، آسایش و امنیت مردم عزیز ما خط قرمز پلیس است. سردار سید محمد صالحی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع نظم و امنیت “سعید ربیعی” اظهار کرد: این شهید والامقام در روز گذشته در […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع نظم و امنیت “سعید ربیعی” گفت: همیشه و همه حال آرامش، آسایش و امنیت مردم عزیز ما خط قرمز پلیس است.

سردار سید محمد صالحی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع نظم و امنیت “سعید ربیعی” اظهار کرد: این شهید والامقام در روز گذشته در عملیات دستگیری شرور مسلح و قاتل فراری وارد عمل شد و در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: شهید والامقام “ربیعی” افسری مومن، متدین، شجاع، انقلابی و مصداق بارز پلیس در تراز انقلاب اسلامی بود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: همیشه و همه حال آرامش، آسایش و امنیت مردم عزیز ما خط قرمز پلیس است.

وی افزود: پلیس با عوامل ناامنی، مخلان نظم و امنیت، مجرمان حرفه‌ای، سارقان مسلح، هنجارشکنان و افرادی که به هر نحوی بخواهند خدشه‌ای بر امنیت مردم عزیزمان وارد کند با قاطعیت برخورد خواهیم کرد و گواه بر این مدعای ما شهید ربیعی است که با تقدیم جان شیرین خود این را به اثبات رساند که ما در راه تامین استقرار، استمرار آسایش و آرامش مردم خوب و عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

سردار صالحی گفت: شهدا در دنیا و در زمان حیات و در زمان شهادتشان مایه خیر، برکت و باعث وحدت، همدلی، انسجام و صمیمیت و همچون نخ تسبیحی هستند که مجموعه‌ای از اقوام و طوایف با گویش‌های مختلف را گردهم جمع می‌کنند و مصداق بارز و تجلی عینی آن  حضور اقوام مختلفی است که در این مراسم با شکوه به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهید عزیز  گرد هم آمده‌اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار