خرید گندم در خوزستان به ۶۵ هزار تن در روز رسید

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 | 11:38 ق.ظ
خرید گندم در خوزستان به ۶۵ هزار تن در روز رسید مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: خرید گندم در خوزستان به ۶۵ هزار تن در روز رسیده است. امید جهان نژادیان، با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و کلزا در خوزستان اظهار کرد: خرید گندم در استان از ۲۳ فروردین ماه آغاز و تاکنون بیش از ۹۶۵ هزار تن گندم و کلزا […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: خرید گندم در خوزستان به ۶۵ هزار تن در روز رسیده است.

امید جهان نژادیان، با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و کلزا در خوزستان اظهار کرد: خرید گندم در استان از ۲۳ فروردین ماه آغاز و تاکنون بیش از ۹۶۵ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه خرید گندم در خوزستان به ۶۵ هزار تن در روز رسیده است، افزود: تاکنون بیش از ۹۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: همچنین از ابتدای زمان برداشت تاکنون بیش از ۲۷ هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است و عملیات خرید همچنان ادامه دارد.

جهان نژادیان عنوان کرد: همزمان با آغاز فصل برداشت و خرید تضمینی، ۱۰۶ مرکز خرید گندم و ۴۶ مرکز خرید کلزا در استان آماده سازی و تجهیز شدند و این مراکز در حال انجام عملیات خرید هستند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام شد کل کلزای خریداری شده به کارخانه روغن گیری طرف قرارداد در شهرستان گچساران واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد حمل شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید و سیلوهای استاندارد داخل و خارج استان حمل و به استان های نیازمند ارسال شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار