لوح سبز جنوب به دنبال توسعه بازارهای منطقه‌ای

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 | 08:25 ق.ظ
لوح سبز جنوب به دنبال توسعه بازارهای منطقه‌ای مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب از شرکت‌های گروه هولدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به صادرات برند MDF لیندا به کشورهای همسایه تاکید کرد، این شرکت باتوجه به افزایش سطح کیفی محصولات خود درصدد کسب بازارهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب از شرکت‌های گروه هولدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به صادرات برند MDF لیندا به کشورهای همسایه تاکید کرد، این شرکت باتوجه به افزایش سطح کیفی محصولات خود درصدد کسب بازارهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

پژمان چهرازی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر اعزامی به پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، هدف‌گذاری این شرکت در حال حاضر را جلب رضایت مشتری، افزایش کیفیت و تعهدات پس از فروش عنوان کرد.

وی ادامه داد: لوح سبز جنوب ضمن جلوگیری از قطع درختان و استفاده از پسماند نیشکر، تهدید را به فرصتی محیط‌زیستی و بستری مناسب برای اشتغال تبدیل کرده است.

چهرازی گفت: با استفاده از باگاس در تولید ام دی اف، ما عملا از قطع نزدیک به ۵۰۰ هزار درخت در سال جلوگیری کرده‌ایم، در عین حال برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی افزایش روند کیفی به‌وجود آمده در محصولات لوح سبز را ناشی از افزایش سطح دانش و تحربه پرسنل، و همچنین تولید کیفی محصولات MDF با نگاه بازار صادراتی دانست و گفت: تمام ماشین‌آلات ما از کشورهای اروپایی تهیه شده و دارای یک صنعت هایتک و فوق مدرن هستیم.

لوح سبز جنوب بزرگترین تولیدکننده MDF با باگاس نیشکر است که محصولات خود را به صورت خام و روکش‌دار و در سایزهای مختلف و ضخامت متنوع ارائه می‌کند و این تنوع سایز در ضخامت و ابعاد از مزایای این محصول به حساب می‌آید.

شرکت لوح سبز جنوب با ظرفیت تولید سالانه ۱۳۲ هزار مترمکعب تخته صنعتی از باگاس نیشکر، یک صنعت سبز شمرده می‌شود که باگاس را جایگزین درختان سبز کرده است.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(iran Expo2023)، صبح روز یکشنبه، با حضور برندهای صادراتی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مشارکت تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان از ایران و سایر کشور های جهان آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار