توقیف ۲۷ فروند شناور صید غیر مجاز در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 | 10:00 ق.ظ
توقیف ۲۷ فروند شناور صید غیر مجاز در خوزستان سرپرست یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات خوزستان از توقیف ۲۷ فروند شناور صیادی فاقد هویت به اتهام صید غیرمجاز به روش‌های ترال و لنگری خبر داد. کامران شریفی با اشاره به آخرین عملیات دریایی نیروهای یگان در سال جاری، اظهار کرد: در راستای حفاظت موثر از صیدگاه‌ها و زیستگاه‌های آبزیان دریایی استان، سه پایگاه […]

سرپرست یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات خوزستان از توقیف ۲۷ فروند شناور صیادی فاقد هویت به اتهام صید غیرمجاز به روش‌های ترال و لنگری خبر داد.

کامران شریفی با اشاره به آخرین عملیات دریایی نیروهای یگان در سال جاری، اظهار کرد: در راستای حفاظت موثر از صیدگاه‌ها و زیستگاه‌های آبزیان دریایی استان، سه پایگاه حفاظت منابع چوئبده آبادان، سجافی هندیجان و ماهشهر ضمن انجام گشت دریایی مقابله با تخلفات صید در حوزه استحفاظی تعداد ۲۷ فروند شناور صیادی و فاقد هویت را به اتهام صید غیر مجاز به روش‌های ترال و لنگری توقیف کردند.

وی افزود: در جریان بازرسی از شناورهای یاد شده، تعداد ۱۲ دستگاه ترال، ۴۰ طاقه تور، ۵۷ عدد لنگر و مقدار تقریبی ۲ هزار و ۸۶۰ کیلوگرم انواع محصولات آبزی کشف و ضبط شد.

شریفی ادامه داد: پرونده‌های تخلفات صیادی جهت سیر مراحل قانونی تشکیل و آماده معرفی به مراجع قضایی و کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات صیادی سه شهرستان آبادان، ماهشهر و هندیجان است.

سرپرست یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات خوزستان اظهار کرد: با آغاز صید ماهی حلوا سفید (زبیدی) به منظور حفاظت از این گونه با ارزش اقتصادی و در معرض خطر، برخورد قاطع با شناورها و روش‌های صید غیر مجاز (لنگری)  در صیدگاه‌های استان خوزستان در دستور کار یگان حفاظت از منابع استان قرار گرفته است تا در این راستا ضمن جلوگیری از صید بی رویه، فضای فعالیت صیادان غیرمجاز و سودجو نا امن شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار