خرید گندم و کلزا در خوزستان؛ بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 | 11:48 ق.ظ
خرید گندم و کلزا در خوزستان؛ بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: خرید گندم و کلزا در خوزستان از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن فراتر رفت. امید جهان نژادیان، با اشاره به آخرین وضعیت خرید گندم در خوزستان اظهار کرد: خرید تضمینی گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته و […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: خرید گندم و کلزا در خوزستان از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن فراتر رفت.

امید جهان نژادیان، با اشاره به آخرین وضعیت خرید گندم در خوزستان اظهار کرد: خرید تضمینی گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته و تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی افزود: تا کنون یک میلیون و ۷۰ هزارتن گندم و بیش از ۳۰ هزار تن کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۳۴۰ هزار تن گندم از مراکز خرید به سیلوهای استاندارد داخل و خارج استان حمل و به استان‌های نیازمند ارسال شده است.

جهان نژادیان عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی که با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام شد کل کلزای خریداری شده به کارخانه روغن‌گیری طرف قرارداد حمل شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به استقبال کشاورزان برای تحویل محصولات خود به مراکز خرید دولتی تصریح کرد: در حال حاضر خرید گندم به بیش از ۶۹ هزار تن در روز رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  همزمان با آغاز فصل برداشت و خرید تضمینی، ۱۰۶ مرکز خرید گندم و ۴۶ مرکز خرید کلزا در استان آماده سازی و تجهیز شدند و این مراکز در حال انجام عملیات خرید هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار