آئین معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 23 اردیبهشت 1402 | 08:12 ق.ظ
آئین معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مهندس دهان زاده رییس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهندس نورانی مدیر امور تولید مناطق نفت‌خیز، علمدار متولی رییس دفتر مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت برگزار شد.

در روزهای گذشته با صدور حکمی از سوی مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، غلامرضا کمالی به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.

آئین معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مهندس دهان زاده رییس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهندس نورانی مدیر امور تولید مناطق نفت‌خیز، علمدار متولی رییس دفتر مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت برگزار شد.

مهندس دهان زاده رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تغییر در سازمان های کارآمد جزء اصول مدیریت است.

وی ادامه داد: تغییرات فرصتی برای اعمال نگرش های نو و تازه است. این مقام مسئول با اشاره به اینکه قبول مسئولیت به معنای پذیرفتن خدمت است، عنوان کرد: وجود شرکت نفت گچساران در گستره چهار استان به عنوان دومین تولید کننده نفت مناطق نفتخیز جنوب با بیشترین کارکنان و راهبری ۱۶ میدان نفتی و مهمترین تلمبه خانه نفت و وجود کارخانه های مختلف از ویژگی های خاص این شرکت است که صنعت نفت گچساران را نسبت به دیگر شرکت ها متمایز کرده است.

مهندس دهان‌زاده ابراز داشت: استفاده از تمام ظرفیت های سازمان برای ارائه خدمات بیشتر به منطقه از دیگر وظایف مدیران صنعت نفت است و این موضوع در حکمرانی کشور تاثیر مثبتی دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: از طرف مهندس علیرضا دانشی از تلاش های مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران تقدیر و تشکر دارم و خدمت مهندس کمالی، مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که فردی پرکار، ایده پرداز و خستگی ناپذیر است، عرض تبریک دارم و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

در ادامه این نشست مهندس نورانی، مدیر تولید مناطق نفت خیز جنوب گفت: گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت جنوب کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است. وی ادامه داد: این شرکت نقش ویژه ای در صادرات نفت، تولید و ارتباط با پالایشگاه ها و پتروشیمی ها دارد.

مدیر تولید مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: از کارکنان نفت گچساران که در زمستان امسال در تولید گاز سنگ تمام گذاشتند و پای کار بودند تا مشکل کمبود گاز در کشور رفع شود، تقدیر و تشکر می کنیم.

در ادامه مهندس مهرداد کاهکش مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می کند و به نوعی نقش ویژه ای در تامین درآمد کشور دارد.

مهندس کاهکش افزود: نیروی انسانی نفت گچساران نیروهایی کاردان و متخصص هستند که اگر در این مدت، به موفقیتی دست پیدا کرده‌ایم، مرهون تلاش کارکنان این شرکت است.

وی ابراز کرد: در زمینه تولید برنامه ای که برای این شرکت دیده شده بود محقق شد و به تولید حداکثری رسیده‌ایم و در بحث مسئولیت های اجتماعی، ما با چهار استان در ارتباط هستیم و از این جهت نسبت به دیگر شرکت ها متمایز بودیم.

در ادامه این نشست غلام‌رضا کمالی گفت: صیانت از تولید تنها با رفاه شهروندان محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه هر آمدنی برای رفتن است، عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر چه مسئولیت بالاتر رود درجه خدمت هم بالاتر می رود.

کمالی ادامه داد: تولید صیانتی وظیفه اصلی ما است اما این مهم میسور نخواهد شد مگر با رفاه کارکنان، خانواده ها و مردمی که در کنار ما هستند.

وی افزود: مردمی که کارت شرکتی ندارند اما شعله های نفت را می بینند از ما انتظار دارند و ما مسئولین قبل از اینکه شهروندان درخواستی را بازگو کنند، وظیفه داریم که نسبت به مطالبات و نیازهای به حق شهروندان پاسخگو باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: در حوزه مسئولیت های اجتماعی باید جلوتر از درخواست ها باشیم و خدمت به مردم ولایت مدار گچساران و خدمت در صنعت نفت برای من افتخار است.

مهندس کمالی در پایان از زحمات مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز گچساران تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از ۵ شرکت زیرمجموعه‌‌ی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در زمینه بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار