کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 23 اردیبهشت 1402 | 10:05 ق.ظ
کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۸۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در چهار عملیات پلیس خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان و رده همنام در شهرستان بهبهان […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۸۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در چهار عملیات پلیس خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان و رده همنام در شهرستان بهبهان در هفته گذشته با تسلط اطلاعاتی از انتقال سه محموله مواد مخدر سنتی و صنعتی به خوزستان و دپوی یک محموله دیگر در استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان و انتظامی شهرستان بهبهان با اشراف، کنترل و رصد مستمر اطلاعاتی بر تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر در دو عملیات مقتدرانه و منسجم دو دستگاه خودروی کامیون و پژو پارس که قصد ورود به استان داشتند را توقیف و در بازرسی از آن‌ها مقدار ۷۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن‌ها جاسازی شده بود، کشف و چهار  سوداگرمرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در دو عملیات دیگر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی دو محموله مواد مخدر صنعتی در شهرستان اهواز به صورت دپو شده و یک دستگاه خودروی سواری سمند در ماهشهر را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو و منزل سوداگران مرگ مقدار ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده را کشف و در این ارتباط دو دستگاه خودروی سمند و پژو ۲۰۷ توقیف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه پلیس با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند، گفت: در این عملیات‌ها در مجموع شش قاچاقچی دستگیر و ۸۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه کشف شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار