استمرار اجرای طرح‌های برخورد با مجرمان در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 | 10:14 ق.ظ
استمرار اجرای طرح‌های برخورد با مجرمان در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از استمرار اجرای طرح‌های برخورد با مجرمان در سراسر استان خبر داد.

فرمانده انتظامی خوزستان در حاشیه بازدید از دستاورد‌های فرماندهی انتظامی ماهشهر گفت: کارکنان پلیس با خود عهد و پیمان بستند تا رفع دغدغه‌های مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند و هیچ نقطه امنی برای مجرمان و سارقان در سطح استان باقی نماند.

 

سردار سید محمد صالحی در حاشیه بازدید از دستاورد‌های فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر اظهار داشت: طرح مقابله با مجرمان حرفه‌ای و سارقان سابقه دار به خصوص سارقان مسلح، بعنف، سوداگران مرگ و همچنین قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز که زمینه ساز بستر ایجاد ناامنی در سطح استان است با جدیت در حال انجام هستند این طرح‌ها به صورت مداوم در سطح استان توسط فرماندهان شهرستان‌ها مجدانه پیگیری می‌شود.

وی افزود: در همین زمینه جلسه‌ ای در فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر برگزار شد و بر مقابله قاطعانه با مجرمان حرفه ای، سارقان مسلح و بعنف، سوداگران مرگ، قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز تاکید شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر به همراه پلیس‌های تخصصی در برخورد با سارقان مسلح و مجرمان حرفه ای، سوداگران مرگ، قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز و سایر سرقت‌ها کشفیات قابل توجهی داشتند.

سردار صالحی عنوان داشت: کارکنان پلیس با خود عهد و پیمان بستند در راستای برخورد با مجرمان تا رفع دغدغه‌های مردم خوب و عزیز و ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت در جامعه این طرح‌ها را به صورت ضربتی و برق‌آسا ادامه دهند به گونه‌ای که هیچ نقطه امنی برای مجرمان و سارقان در سطح استان باقی نمانده و آن‌ها با رصد و کنترل مستمر شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار