آتش‌سوزی در یکی از نخلستان‌های اروندکنار/ میزان خسارات در دست بررسی است

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 | 11:59 ق.ظ
آتش‌سوزی در یکی از نخلستان‌های اروندکنار/ میزان خسارات در دست بررسی است مدیر جهاد کشاورزی آبادان از آتش سوزی نخلستانی در دهستان نصار اروندکنار خبر داد و گفت: میزان خسارات در دست بررسی است اما نخل زیادی نسوخته است. حسن دشتی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آتش سوزی در یکی از نخلستان‌های دهستان نصار اروندکنار باعث از بین رفتن تعدادی نخیلات و همچنین […]

مدیر جهاد کشاورزی آبادان از آتش سوزی نخلستانی در دهستان نصار اروندکنار خبر داد و گفت: میزان خسارات در دست بررسی است اما نخل زیادی نسوخته است.

حسن دشتی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آتش سوزی در یکی از نخلستان‌های دهستان نصار اروندکنار باعث از بین رفتن تعدادی نخیلات و همچنین نی‌های اطراف این نخل‌ها شد.

وی افزود: اینکه کشاورز به دنبال بریدن نی‌های اطراف نخل‌ها و آتش زدن آن‌ها بوده و یا شخصی به صورت گذری موجب آتش سوزی در نخلستان شده است، هنوز مشخص نیست و علت آتش سوزی که احتمالا خطای انسانی بوده در دست بررسی است.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: این آتش سوزی که شامگاه گذشته اتفاق افتاد پس از حدود ۲ ساعت توسط تیم عملیاتی اطفای حریق اداره بندر و دریانوردی اروندکنار مهار شد و اکنون در حال جمع‌بندی ابعاد حادثه و خسارات هستیم.

دشتی نژاد عنوان کرد: هنوز گزارش تیم آتش نشانی و ارزیابی‌ها در خصوص میزان خسارت به نخلستان نهایی نشده است اما باید گفت که در این حادثه نخل‌های زیادی دچار حریق نشده‌اند و عمدتا نی‌های اطراف نخلستان آتش گرفته‌اند.

وی افزود: از حدود ۳ سال گذشته بیمه نخیلات در شهرستان فعال شده است و در صورتی که این نخلستان تحت پوشش بیمه قرار داشته باشد نسبت به پرداخت خسارت از سوی بیمه اقدام خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار