بیش از ۲ میلیون دسی متر مربع تأسیسات و خطوط لوله نفت وگاز آلتراسونیک و ضخامت سنجی شدند

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 | 08:23 ق.ظ
بیش از ۲ میلیون دسی متر مربع تأسیسات و خطوط لوله نفت وگاز آلتراسونیک و ضخامت سنجی شدند مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز مسجدسلیمان از اجرای عملیات آلتراسونیک و ضخامت‌سنجی بیش از ۲ میلیون دسی‌مترمربع در ۳۷۹۸۰ نقطه محل از تأسیسات و خطوط لوله در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد. مهندس علیرضا هیهاوند گفت: این اقدام به همت همکاران اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات مدیریت فنی و طی […]

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز مسجدسلیمان از اجرای عملیات آلتراسونیک و ضخامت‌سنجی بیش از ۲ میلیون دسی‌مترمربع در ۳۷۹۸۰ نقطه محل از تأسیسات و خطوط لوله در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد.
مهندس علیرضا هیهاوند گفت: این اقدام به همت همکاران اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات مدیریت فنی و طی سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انجام شده است.
وی ادامه داد : طی بازرسی‌های فنی صورت گرفته تعداد ۴۴۹ نقطه معیوب شناسایی که از این تعداد حدود ۱۵۰ عیب تعمیر گردید.
وی با اعلام اینکه ۱۰۹ هزار دسی‌مترمربع سیستم‌های لوله‌کشی تاسیسات، ۳۱۶ هزار دسی‌مترمربع تسهیلات سرچاهی و یک میلیون و ششصد و هفت هزار دسی متر مربع خطوط لوله اصلی و جریانی مورد بازرسی آلتراسونیک و ضخامت سنجی قرار گرفتند افزود:  نقش بازرسی‌ها، نظارت مستمر و پایش وضعیت تأسیسات، تجهیزات و خطوط لوله، مهمترین اقدام در جهت کاهش بروز نشتی و وقوع حوادث می‌باشد.
این مقام مسئول در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد: با وجود ده‌ها کارخانه، تأسیسات و بیش از دوهزار کیلومتر انواع خطوط لوله اصلی و جریانی نفت و گاز با گستردگی بالا در مناطق صعب‌العبور، پرسنل بازرسی و حفاظت فنی این شرکت با آگاهی از اهمیت موضوع و با دقت تمام ضمن آشنایی با فنون و استانداردهای روز، بازرسی تجهیزات و تأسیسات شرکت را به عنوان مهمترین دارایی فیزیکی سازمان بر عهده دارند.
مهندس هیهاوند در پایان اظهار نمود: برای سال جاری  نیز آلتراسونیک تأسیسات و خطوط لوله شرکت به میزان ۸۰۰ هزار دسی‌مترمربع در ۱۸۰۰۰ نقطه/ محل برنامه‌ریزی شده است که طبق برنامه زمان بندی شده در دست اجرا می‌باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار