شکسته شدن رکورد خرید گندم در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 | 11:44 ق.ظ
شکسته شدن رکورد خرید گندم در خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت : تاکنون یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۳۲۴ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد. سید رحمت الله پریچهر افزود : با این میزان خرید   رکورد خرید تضمینی گندم در  استان خوزستان شکسته شد . وی ادامه داد :  […]

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت : تاکنون یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۳۲۴ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.

سید رحمت الله پریچهر افزود : با این میزان خرید   رکورد خرید تضمینی گندم در  استان خوزستان شکسته شد .

وی ادامه داد :  از این میزان گندم خریداری شده در استان ۸۸۹ هزار و ۲۰۰ تن توسط مباشر (اتحادیه تعاون روستایی) و ۵۵۸ هزار و ۲۰۰ تن نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی و بخش خصوصی خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این  که امسال به لطف خداوند و همت کشاورزان شاهد برکت بیشمار در گندم زارهای طلایی استان هستیم بیان کرد :  با استقبال بی نظیر کشاورزان برای تحویل محصولات خود مراکز دولتی، خرید گندم به بیش از ۵۲ هزار و ۳۰۵ تن در روز رسیده است.

پریچهار گفت : تاکنون نیز بیش از ۵۰۹ هزار و ۹۸ تن گندم از مراکز خرید به سیلوهای استاندارد داخل و خارج از استان و استان های نیازمند حمل و ارسال شده است. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار