تلاش برای توسعه صادرات و تسهیل فعالیت تجار در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | 09:06 ق.ظ
تلاش برای توسعه صادرات و تسهیل فعالیت تجار در خوزستان در دیدار مدیران کل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیرکل صمت استان راهکار‌های توسعه صادرات و ارائه خدمات مطلوب به فعالان اقتصادی بررسی شد.

بهروز آقائی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در دیدار با حمیدرضا فلاح مدیر کل صمت استان خوزستان با اشاره به هم‌افزایی و افزایش همکاری بین‌بخشی برای تحقق شعار سال جاری، راهکار‌های توسعه صادرات به منظور رونق فعالیت‌های تجاری در بنادر را بررسی کرد.

 

در این دیدار که در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان برگزار شد، آقائی ارائه خدمات مطلوب به صادرکنندگان، تولید کنندگان و بازرگانان را از اهم این راهکار‌ها برشمرد و از آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای همکاری با سایر دستگاه‌هایی اجرایی ذیربط برای ارائه بسته‌های تشویقی‌در این حوزه خبر داد.

وی با اشاره به ظرفیت صادرات، واردات و ترانزیت کالا و هم چنین مزایا و تسهیلات مترتب بر مناطق ویژه اقتصادی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را برای تسهیل فعالیت بازرگانان و صاحبان صنایع به کار می‌گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار