خوزستان استان برتر و فعال در حوزه نماز در سطح کشور

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 | 10:19 ق.ظ
خوزستان استان برتر و فعال در حوزه نماز در سطح کشور خوزستان به عنوان استان برتر و فعال در حوزه نماز در سطح کشور شناخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: چهارمین اجلاسیه کشوری نماز دانش آموزان سراسر کشور در نیمه دوم اردیبهشت ماه در استان فارس و شهر شیراز برگزار شد و در پایان این رویداد تربیتی خوزستان موفق به کسب عنوان “استان برتر و فعال” در حوزه نماز شناخته شد.

 

مسعود حمیدی نژاد در ادامه با اشاره به رویداد اجلاسیه کشوری نماز خاطرنشان کرد: در این برنامه همکار فرهنگی ندا احمدی از ناحیه ۲ اهواز و دانش آموزان علی حاجی از دزفول و فاطمه مقدم از ناحیه اهواز به عنوان فعالان برتر کشوری حوزه نماز تقدیر شدند.

حمیدی نژاد اضافه کرد: برنامه‌های مثل جشن تکلیف دانش آموزی؛ آموزش عملی نماز ، پیوند مسجد ، مدرسه و منزل و برگزاری اجلاسیه‌های نماز در قالب برنامه‌های نور چشم از جمله شاخصه‌های ارزیابی در این رویداد کشوری بود که استان‌ها بر اساس این شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد و این مهم از طریق برنامه‌های مختلفی مثل طرح “نور چشم” دنبال می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار