گردهمایی بانوان بازنشسته ی سازمان تامین اجتماعی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 | 08:06 ق.ظ
گردهمایی بانوان بازنشسته ی سازمان تامین اجتماعی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها 🔸این گردهمایی در سالن فردوسی اهواز با حضور رئیس کانون بازنشستگان اهواز، کارون و حمیدیه برگزار شد. 🔻حمید باوی بحره ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه علیها السلام به پیگیری های کانون بازنسستگان سه شهرستان فوق الذکر در ماه های اخیر پرداخت. 🔸وی در این رابطه گفت: از وزیر تعاون ، کار و رفاه […]

🔸این گردهمایی در سالن فردوسی اهواز با حضور رئیس کانون بازنشستگان اهواز، کارون و حمیدیه برگزار شد.

🔻حمید باوی بحره ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه علیها السلام به پیگیری های کانون بازنسستگان سه شهرستان فوق الذکر در ماه های اخیر پرداخت.

🔸وی در این رابطه گفت: از وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به عنوان عالی ترین مقام دولت در هئیت امنا و همجنین مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی همسو با جامعه ی بازنشستگان کشور خواستار تجدید نظر در مصوبه ی مزد سال جاری و محاسبه ی ۲۵ درصد باقی مانده متناسب سازی از سال های قبل یعنی ۹۹ و ۴۰۰ شده ایم.

🔸باوی بحره افزود به طور مستمر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ارتباط هستیم و آنها نیز پیگیر مشکلات و مطالبات جامعه ی بازنشستگان در صحن علنی و کمیسیون های مربوطه هستند.

🔸رئیس کانون بازنشستگان اهواز، کارون و حمیدیه  راه اندازی سفرهای گردشگری برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به صورت قسطی کسر از حقوق در آینده ایی نزدیک را برنامه ی دیگر کانون عنوان کرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار