دانشکده داروسازی اهواز موفق به کسب اعتبار پنج ساله پذیرش دانشجو شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 | 10:06 ق.ظ
دانشکده داروسازی اهواز موفق به کسب اعتبار پنج ساله پذیرش دانشجو شد رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این دانشکده موفق به کسب اعتبار پنج ساله در پذیرش دانشجوی داروسازی شد.

دکتر “بهزاد شریف مخمل‌زاده” در توضیح این خبر اظهار کرد: در برنامه اعتباربخشی رشته دکترای حرفه‌ای داروسازی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موفق به کسب این موفقیت شده است.

وی ادامه داد: مجوز پنج ساله پذیرش دانشجو، بالاترین درجه اعتباربخشی بوده و تعداد کمی از دانشکده‌های داروسازی کشور موفق به کسب این درجه از اعتبار بخشی شده‌اند.

شریف مخمل زاده افزود: کسب این اعتبار، بیانگر کیفیت بالای آموزش و پژوهش در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است و همچنین پیروی فرآیندهای آموزشی و پژوهشی از استانداردهای ملی در آموزش داروسازی را نشان می‌دهد.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور دارای هفت معاونت شامل آموزشی، بهداشتی، دانشجویی فرهنگی، پشتیبانی، تحقیقات و فناوری، غذا و دارو و درمان، ۲۱ شبکه بهداشت و درمان، ۱۱ دانشکده، ۳۰ بیمارستان و ۱۶ مرکز آموزش بهورزی است که به ارائه خدمات در سطح استان مشغول است.

این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های مادر و تیپ یک در سطح کشور مطرح بوده و در رتبه‌بندی تعداد مقالات،در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور قرار دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار