عباس کشاورز:

لزوم استفاده کشاورزان از دانش و تکنولوژی های روز و کنترل و مبارزه به موقع با آفات در مزارع

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: شنبه 22 دی 1397 | 09:02 ق.ظ
لزوم استفاده کشاورزان از دانش و تکنولوژی های روز و کنترل و مبارزه به موقع با آفات در مزارع کشاورزنیوز

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم استفاده کشاورزان از دانش و تکنولوژی های روز و همچنین کنترل و مبارزه به موقع با آفات،بیماری ها و علف های هرز در مزارع تاکید کرد.

به گزارش کشاورزنیوز،مهندس عباس کشاورز در سفر به استان خوزستان از مزرعه پایلوت پروژه ایران – سمیت در شهرستان دشت آزادگان بازدید کرد.

در این روش ها بر پایه گندم با آب مصرفی کمتر، افزایش ۳۵ درصدی عملکرد و تولید بیش از دو کیلوگرم به ازای مصرف یک متر مکعب آب مد نظر است.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در این سفر وضعیت مزارع را خوب توصیف و بر ضرورت بازدید کشاورزان از دستاوردهای پروژه ایران – سمیت تاکید کرد.

کشاورز تصریح کرد: استفاده کشاورزان از دانش،مکانیزاسیون و تکنولوژی های روز و همچنین کنترل عوامل زیان رسان و مبارزه به موقع با آفات،بیماری ها و علف های هرز در مزارع ضرئری است.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در این سفر دو روزه به همراه مشاور وزیر و مجری طرح گندم،مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی و مشاور معاون وزیر و مسئول کشاورزی حفاظتی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از روند چگونگی کاشت و داشت محصولات زراعی بویژه گندم کلزا و چغندر در خوزستان بازدید خواهند کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار