به منظور پیشگیری از ورود خسارت به مناطق سیل زده؛

جوانان خوزستان پیشگام در امداد رسانی

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 فروردین 1398 | 20:21 ب.ظ
جوانان خوزستان پیشگام در امداد رسانی با توجه به قرار گرفتن شرایط خوزستان در حالت اضطراری و فوق العاده ،سازمان های مردم نهاد و جوانان در حالت اماده باش کامل جهت خدمت رسانی به مردم سیل زده در حال اعزام به سراسر شهرها و روستاهای استان می باشند. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به […]

با توجه به قرار گرفتن شرایط خوزستان در حالت اضطراری و فوق العاده ،سازمان های مردم نهاد و جوانان در حالت اماده باش کامل جهت خدمت رسانی به مردم سیل زده در حال اعزام به سراسر شهرها و روستاهای استان می باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به شرابط بحرانی وقوع سیلابهای گسترده در سراسر کشور گفت: اعزام خودجوش سازمانهای مردم نهاد و جوانان با غیرت خوزستانی برای کمک رسانی به مردم سراسر استان آغاز شد.

سهام حردانی در گفتگو با کشاورز نیوز، از اعلام امادگی سازمان های مردم نهاد و جوانان غیور ،مجاهد و ایثارگر خوزستانی جهت امدادرسانی به شهرها و روستاهای بحرانی و سیل زده سراسر کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه جوانان خوزستانی همانند سایر جوانان غیور سراسر کشور ایران پهناور پیشقراول امداد رسانی در مناطق سیل زده پی باشند، افزود:متاسفانه طی چند روز اخیر سیل در شهرستان های دشت آزادگان، رفیع،بستان، هویزه شوش ،شوشتر و دزفول خسارت زیادی به اهالی این مناطق وارد کرده است.

حردانی ادامه داد:از این رو سازمان های مردم نهاد به عنوان تشکل های برآمده از دل جامعه، از ظرفیت های بالایی برای رفع معضلات و بحران های اجتماعی برخوردارند که با اعلام آمادگی رسانی، به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: ایجاد سرپناه برای سیل زدگان و ارایه نیازهای اولیه غذایی، دارویی و بهداشتی به خانواده های آسیب دیده، از جمله اقدامات سازمان های مردم نهاد در سیل زدگان بوده است.
سهام حردانی افزود: سازمان های مردم نهاد در مدیریت بحران ها نقش مهمی را بر عهده دارند. این نقش هم پیش از بحران و هم پس از آن باید ایفا شود. سازمان های غیردولتی پیش از وقوع بحران ها و بلایای طبیعی می توانند در آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه و ارایه آموزش های لازم به مردم به ایفای نقش مثبت خود بپردازند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار