استاندارخوزستان:

فعلا بحرانی در شادگان نداریم/ تخلیه شادگان شایعه است

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 فروردین 1398 | 16:18 ب.ظ
فعلا بحرانی در شادگان نداریم/ تخلیه شادگان شایعه است غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه ستاد بحران شادگان در جمع خبرنگاران با رد شایعه تخلیه شادگان گفت: تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و شرایط در این شهرستان اکنون عادی است و اگر تخلیه در روستایی نیاز باشد به دلیل حفظ جان شهروندان این کار صورت می‌گیرد. وی اظهار کرد: ۸۰ درصد مصوبات ستاد بحران […]

غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه ستاد بحران شادگان در جمع خبرنگاران با رد شایعه تخلیه شادگان گفت: تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و شرایط در این شهرستان اکنون عادی است و اگر تخلیه در روستایی نیاز باشد به دلیل حفظ جان شهروندان این کار صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد مصوبات ستاد بحران شادگان اجرایی شده است و ۲۰ درصد دیگر تا فردا اجرایی می‌شود.

وی افزود: شهرستان‌های ماهشهر، رامشیر و رامهرمز به همراه سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان شهرهای معین شادگان انتخاب شدند تا سیلاب بزرگی که به این سمت در حرکت است مدیریت شود.

استاندار خوزستان با تاکید به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی خوزستان به شهرستان شادگان گفت: دستگاه‌های اجرایی از سایر نقاط استان خوزستان از فردا با ورود به شادگان کار ایمن سازی سیل بندها را آغاز می‌کنند.

شریعتی تصریح کرد: هیأت کارشناسی نیز به شادگان سفر خواهند کرد تا قطر لوله گذاری و نوع لوله‌ها در مسیر شادگان به دارخوینمشخص گردد.

وی با اشاره به احیای تالاب شادگان با ورود سیلاب افزود: امیدواریم با انجام این راهکارها شرایط در شادگان بهبود یابد و این سیلاب بزرگی که از سوی کارون به سمت این شهرستان در حرکت است را مدیریت کرده و تالاب شادگان نیز احیا شود.

شریعتی پرداخت خسارت ناشی از سیلاب به مناطق سیل زده استان خوزستان را از جمله اولویت‌های برنامه دولت عنوان کرد و اظهار داشت: پرداخت خسارت به کشاورزان، دام، منازل در دستور کار قرار دارد و اقدامات اولیه آن در حال انجام می‌باشد.

منبع:مهرخوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار