حاشیه نگاری کشاورزی پرس از لابی ابقای یک مدیر؛ به نام قومیت به کام آن سه نفر!

تاریخ انتشار: شنبه 11 خرداد 1398 | 15:12 ب.ظ
حاشیه نگاری کشاورزی پرس از لابی ابقای یک مدیر؛  به نام قومیت به کام آن سه نفر! حاشیه نگاری کشاورزی پرس از لابی ابقای یک مدیر؛ به نام قومیت به کام آن سه نفر! در حالی که همیشه اعتقاد راسخ داریم که خوزستان فرزندان شایسته دارد که نه تنها توانی اداره بزرگترین مجموعه های استانی، بلکه در سطح ملی نیز توان اداره هلدینگ ها، کارخانه ها وزارتخانه ها و هر سازمان و […]

حاشیه نگاری کشاورزی پرس از لابی ابقای یک مدیر؛

به نام قومیت به کام آن سه نفر!

در حالی که همیشه اعتقاد راسخ داریم که خوزستان فرزندان شایسته دارد که نه تنها توانی اداره بزرگترین مجموعه های استانی، بلکه در سطح ملی نیز توان اداره هلدینگ ها، کارخانه ها وزارتخانه ها و هر سازمان و نهاد بزرگی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزی پرس؛در بخش مجموعه نیشکر نیز آرزوی دیرینه خوزستان و قوم نخبه پرورعرب، همیشه این بوده که اداره این مجموعه و هلدینگ بزرگ در دست فرزندی از فرزندان خوزستان باشد.

هر چند که با انتصاب دکتر شمیلی بارقه‌های امید بردل خوزستان و خوزستانی ها بارید و انتظار می رفت وی مدیریتی در خور و شایسته نشان دهد که راه را برای مدیریت دیگر فرزندان قوم نخبه پرور عرب باز شود،اما نتیجه چنین شد که نخبگان فهیم قوم عرب که همیشه مصالح ملی و استان را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند، پیش از این به این نتیجه رسیده اند که ادامه مدیریت شمیلی نه تنها باعث ضررهای سنگین به صنعت نیشکر و استان می میشود،بلکه از آن بدتر این سوء مدیریت وی باعث می‌شود مدیران ارشد کشوری بهانه ای تاریخی پیدا کنند که از این پس به راحتی راه را بر مسئولیت گرفتن دیگر فرزندان خوزستان و خصوصاً قوم عرب در مدیریت های حساس ببندد.

امروز اهل علم و سیاست می دانند در فضای سیاسی قوم عرب به جز ۳ نماینده که البته به نام قومیت ولی به دلایل خاص دیگر که بر همگان مکشوف است، از شمیلی و مدیریت ضعیف او تبری جسته اند‌.

ما نیز چون گذشته به بومی بودن و همچنین صلاحیت توانمند قوم عرب برای مدیریت این مجموعه اعتقاد داریم.

ولی آنچه که مشخص است، مدیرعاملی شمیلی ضربات مهلکی بر صنعت کشاورزی استان وارد نموده است.

و سه نماینده سامری،ناصری نژاد و الباجی به دلیل دفاع از مدیریت ضعیف شمیلی به نام عرب بودن، باید به تاریخ سیاسی استان جوابگو باشند.

چرا که گویا تضمین منافع شخصی تا منافع و منابع استانی با حمایت از مدیر عاملی شمیلی اولویت دارتر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار