استاندار خوزستان:

شهردار منتخب اهواز الحق و الانصاف در راستای وظایف خود وقت زیادی گذاشته است

تاریخ انتشار: شنبه 25 خرداد 1398 | 14:09 ب.ظ
شهردار منتخب اهواز الحق و الانصاف در راستای وظایف خود وقت زیادی گذاشته است استاندار خوزستان در آیین افتتاح همزمان مسیر ارتباطی جنوب به شمال بلوار پاسداران و فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف ( L200 ) تاکید کرد: اهواز پیشانی خوزستان است. به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این مراسم که با حضور شریعتی استاندار خوزستان، شاعری سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز، یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، […]

استاندار خوزستان در آیین افتتاح همزمان مسیر ارتباطی جنوب به شمال بلوار پاسداران و فاز دوم تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف ( L200 ) تاکید کرد: اهواز پیشانی خوزستان است.
به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این مراسم که با حضور شریعتی استاندار خوزستان، شاعری سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز، یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه وکارون، عالمی نیسی فرماندار اهواز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، غلامرضا شریعتی گفت: پروژه تقاطع چند سطحی شهید کجباف به خوبی اما کند پیش رفته است و لازم است هر چه زودتر بخش های دیگر پروژه نیز افتتاح شود تا مردم بتوانند بهره لازم را از این پروژه ببرند.
وی ادامه داد: حمل و نقل شهری و روان بودن و ممانعت از ترافیک زاید به توسعه یافتگی شهری کمک می کند لازم است  استانداردهای شهر را بالا ببریم. این موضوع محقق نمی شود مگر آنکه همه ما در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز باشیم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم که در زمینه های مختلف همکاری دارند کمک کنند تا با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر بتوانیم کارهای زیاد عقب مانده را به سرانجام  برسانیم.
نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: اهواز پیشانی خوزستان و از کلانشهرهای مهم کشور است. هر چه زیرساختهای شهری در حوزه های مختلف بویژه حمل و نقل  و استانداردهای زندگی در این کلانشهر بیشتر باشد و استانداردهای زندگی، رغبت مردم برای سکنی گزیدن را بیشتر می کند و از مهاجرت نخبگان استان جلوگیری می کند، به شرط آنکه در مسیر توسعه با هم باشیم.
استاندار خوزستان ضمن تشکر از زحمات شهردار اهواز افزود: آقای شاعری الحق و الانصاف در راستای وظایف خود در این مدت وقت زیادی گذاشته و امیدوارم با تمرکز بیشتر و با اتحاد و همدلی بتوانیم پروژه های شهری را فعال تر و سریعتر به پیش ببریم.
شریعتی در پایان گفت: از آقای کتانباف تشکر می کنم که زحمات زیادی برای این پروژه کشید. همچنین از شهردار اهواز، شورای اسلامی شهر، فرماندار اهواز، دستیار ویژه عمرانی استاندار خوزستان و معاون فنی و عمرانی شهرداری که وقت زیادی را برای این پروژه گذاشتند قدردانی می کنم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار