شهردار اهواز

مرکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان می‌تواند نگین معنوی کلانشهر اهواز باشد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 30 خرداد 1398 | 21:28 ب.ظ
مرکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان می‌تواند نگین معنوی کلانشهر اهواز باشد اولین نشست تخصصی نقش شهرداری در ساخت پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان برگزار شد. سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: اتفاق مبارکی است که شهردار جوان اهواز در اولین ساعات رسمی حضورش در این […]

اولین نشست تخصصی نقش شهرداری در ساخت پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: اتفاق مبارکی است که شهردار جوان اهواز در اولین ساعات رسمی حضورش در این سمت در جلسه ای حضور یافته که متعلق به شهداست.

وی افزود: کار برای شهدا کمتر از عبادت نیست، شهدای ما برای حفظ و کیان این مملکت و البته آرمان‌های بلند و مقدسی که مد نظرشان بود از جان خود مایه گذاشتند و این امر رسالت ما را در قبال انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دوچندان می‌کند.

علیپور انتظارات خود از شهرداری کلانشهر اهواز را تشریح کرد و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان که در سطح فراملی طراحی شده و آغاز به کار کرده می‌تواند شناسنامه معنوی استان و البته سند افتخار برای مسئولینی باشد که در ساخت آن نقشی داشته‌اند.

«موسی شاعری» شهردار اهواز نیز با اعلام آمادگی مجموعه شهرداری برای حضور و مشارکت در ساخت و تکمیل این طرح گفت: البته که وظیفه داریم تا نسبت به تعهدات خود در قبال این پروژه ارزشمند و هویت معنوی و ارزشی استانی که مدعی پایتخت ی دفاع مقدس در کشور است عمل کنیم و علیرغم مشکلات فراوانی که داریم، در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد چرا که معتقدیم این مرکز می تواند نماد هویت و فرهنگ دفاع مقدس و یک نگین معنوی در قلب کلانشهر اهواز باشد.

در این نشست که با حضور فرماندار اهواز، معاونت عمرانی استاندار خوزستان و شهردار اهواز برگزار شد بر هم‌افزایی و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان برای سرعت بخشی به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان تاکید شد.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت ۱۰ هکتار در پارک شهروند اهواز و در سطح کیفی بین‌المللی در حال ساخت است و هم اکنون این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار