پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز ملی اصناف

تاریخ انتشار: شنبه 1 تیر 1398 | 10:20 ق.ظ
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز ملی اصناف اسماعیل زمانی در پیامی روز ملی اصناف را به بازاریان و متصدیان واحدهای صنفی تبریک گفت؛ متن پیام به شرح زیر است: یکم تیر ماه سالروز ملی اصناف یادآور اهمیت و جایگاه ویژه بازار و بازاریان در ایران اسلامی است.جایگاه موثر اصناف در برهه های مختلف از نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب تا […]

اسماعیل زمانی در پیامی روز ملی اصناف را به بازاریان و متصدیان واحدهای صنفی تبریک گفت؛ متن پیام به شرح زیر است:

یکم تیر ماه سالروز ملی اصناف یادآور اهمیت و جایگاه ویژه بازار و بازاریان در ایران اسلامی است.جایگاه موثر اصناف در برهه های مختلف از نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب تا دوران دفاع مقدس و همچنین ایستادگی در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان مردم و انقلاب برکسی پوشیده نیست.

امسال با توجه به نام گذاری سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری نقش اصناف بعنوان زنجیره توزیع و تکمیل تولید بسیار مهم و حیاتی است. از یک طرف دریافت و توزیع کالای تولید صنایع داخلی و از طرف دیگر تأمین مایحتاج و کالاهای اساسی  مردم عزیز کشورمان مسئولیت خطیری است؛ که به عهده شما بازاریان و متولیان اصناف قرار داده شده است.

اروند بعنوان اولین منطقه از مناطق آزاد کشور با اجرایی کردن ماده ۸۸قانون نظام صنفی، برگزاری منظم جلسات کمیسیون های نظارت بر سازمان های صنفی ، انجام به موقع انتخابات اتحادیه های صنفی و اتاق های اصناف خرمشهر و آبادان،بر اهمیت نقش خود بعنوان هدایت گر و ناظر بر واحدهای صنفی به خوبی واقف است. در همین راستا اروند، علیرغم رکود نسبی موجود بر واحدهای صنفی سراسر کشور با درایت وتدابیراندیشیده شده خصوصا جهت جذب گردشگران خارجی کشورهای همسایه مسئولیت خود در حوزه رونق کسب و کارهای کوچک را پیگیری و موجب رونق کسب و کار واحدهای صنفی موجود در شهرهای خرمشهر و آبادان شده است.

اینجانب ضمن تبریک این روز به شما بازاریان و متصدیان واحدهای صنفی منطقه آزاد اروند، انتظار دارم که تأمین به موقع کالاهای مورد نیاز شهروندان منطقه وگردشگران خارجی ، رعایت انصاف و عدالت در قیمت گذاری و مبارزه با احتکار را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

 

اسماعیل زمانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار