تفاهم نامه ای برای توسعه زیر ساخت های صنعتی اروند

تاریخ انتشار: شنبه 1 تیر 1398 | 20:50 ب.ظ
تفاهم نامه ای برای توسعه زیر ساخت های صنعتی اروند معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تفاهم نامه همکاری مشترک با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به منظور توسعه زیرساخت های صنعتی اروند خبر داد.   به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ؛ سید علی موسوی گفت : در نشستی که صبح امروز با […]

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تفاهم نامه همکاری مشترک با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به منظور توسعه زیرساخت های صنعتی اروند خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ؛ سید علی موسوی گفت : در نشستی که صبح امروز با حضور اسماعیل زمانی مدیرعامل این سازمان و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد ؛ به این امر تاکید شد که توسعه شهرک‌های صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران رونق تولید را به دنبال دارد.

وی افزود : مقرر شد تفاهم نامه ای با همین محوریت بزودی در سفر محسن صالح‌نیا به منطقه آزاد اروند در راستای کاهش موانع پیش‌رو و تحقق اهداف شهرک‌های صنعتی بسته شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد : در این دیدار از روند اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا این سازمان در حوزه زیرساختی شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر گزارشی به معاون وزیر صمت ارائه شد.

موسوی ادامه داد : در این نشست همچنین در خصوص موضوعاتی مانند واگذاری زمین ، صدور پروانه ساخت ، پایان کار و مجوز های تاسیس و بهره برداری به توافق رسیدیم.

وی در خصوص اراضی که در اختیار منطقه آزاد اروند و شهرک های صنعتی استان خوزستان است نیز گفت: تصمیم بر این شد ؛ که این موضوع با پیگیری های کارشناسی و حقوقی بیشتری دنبال شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار